![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de cateva zile,la rece,dupa 2500-3000rpm daca turez apare un zgomot,zici ca freaca lantul de capac la un motor m10 sa zicem,,,
insa nu e cazul,eu am m20,pe curea...am demontat in fata acolo la chiulasa capacu distribuitor,rotor,nimic suspect... ieri,cand am probat un vasc mai rigid de m30 am constatat ca se aude chair si la 1500rpm zgomotul.azi am scos de tot paleta si nu se mai aude nimic nici la 5000rpm deci,,,ce sa fie,pompa de apa bolnava?ca nu suporta sa traga de vasc? mentionez ca: pompa de apa are 2 luni,meyle am apa,nu am apucat sa pun antigel,insa nu facea galagie cand aveam apa nici la pompa veche care avea multi ani... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
cum ai demontat / montat vascurile astea , pas cu pas.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
cum ai demontat / montat vascurile astea , pas cu pas. pai...cum sa le demontez...cu cheie fixa de 32,am bagata colo pe piulita aia mare si am desfacut vascul,cu mana,caci cand l-am montat nu am strans tare,de obicei mai dadeam cate una usor cu ciocanul in cheie s afie un pic strans..insa le-am demontat/montat decat cu mana... are legatura demonatea/montarea cu zgomotul?sau probabil te gandesti ca erau prea stranse si am batut ca nebunu in keye sa stramb axu pompei? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
pai...cum sa le demontez...cu cheie fixa de 32,am bagata colo pe piulita aia mare si am desfacut vascul,cu mana,caci cand l-am montat nu am strans tare,de obicei mai dadeam cate una usor cu ciocanul in cheie s afie un pic strans..insa le-am demontat/montat decat cu mana... are legatura demonatea/montarea cu zgomotul?sau probabil te gandesti ca erau prea stranse si am batut ca nebunu in keye sa stramb axu pompei? ![]() sa bati in cheie incat sa strambi axul pompei e totusi cam greu. dar cum ai blocat axul sa nu se invarte, ca , de fapt, tu ai pus cheia pe piulita care e pe vasc. sincer, nu cred ca e ok sa mergi cu apa nici vara, antigelul ala mai trateaza cva apa. mai tii, minte, rotorul e de tabla presata sau masiv ? ca de plastic sper sa nu.... decat sa ai surprize neplacute, mai bine dai pompa jos sa vezi cu ochii tai ce-i acolo....nu-i chiar asa d multa munca. This post has been edited by brown.shark: Sep 8 2010, 06:49 AM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
sa bati in cheie incat sa strambi axul pompei e totusi cam greu. dar cum ai blocat axul sa nu se invarte, ca , de fapt, tu ai pus cheia pe piulita care e pe vasc. sincer, nu cred ca e ok sa mergi cu apa nici vara, antigelul ala mai trateaza cva apa. mai tii, minte, rotorul e de tabla presata sau masiv ? ca de plastic sper sa nu.... decat sa ai surprize neplacute, mai bine dai pompa jos sa vezi cu ochii tai ce-i acolo....nu-i chiar asa d multa munca. sa nu uiti ca intinzatorul curelei de distributie se ajuta cu corpul pompei de apa , nu este chiar asa de usor |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 10:23 PM |