![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
azi am fost la cineva care dezmembreaza un motor m30,si am zis sa probez vascul la mine.lam pus cu tot cu paleta ca altfel nu merge,si se aude asa de frumos,zici ca e avion la decolare
vascu e foarte bun,dupa vreo 10km de oras era tot beton,nu se inmuiase pot sa il las la mine de dragul sunetului?sau fiind mai mare/greu decat la m20 influenteaza ceva la motor? avand si palele mai mari ma gandesc sa nu obtureze ceva mersul normal al motorului -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
logic.
bart, consuma doar o data, cuplul rezistent al alternatorului.nu pica totusi chiar usor, acum depinde si ce pui si cum intretii, avantajul e ca-l poti monitoriza la bord, sau comanda manual, cine vrea il face si in trepte dar nu prea vad rostul. acum mai e si chestie de placere.... p mine ma intereseaza sa pot vedea dinauntru daca functioneaza, vasc nu prea, scapi si de riscul dezintegrarii elicelor la lovituri sau imbatranire, mai cotonogeste si capota sau radiator, ....sa vezi atunci scandal in buzunar.... This post has been edited by brown.shark: Sep 7 2010, 09:54 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 12:27 PM |