![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
azi am fost la cineva care dezmembreaza un motor m30,si am zis sa probez vascul la mine.lam pus cu tot cu paleta ca altfel nu merge,si se aude asa de frumos,zici ca e avion la decolare
vascu e foarte bun,dupa vreo 10km de oras era tot beton,nu se inmuiase pot sa il las la mine de dragul sunetului?sau fiind mai mare/greu decat la m20 influenteaza ceva la motor? avand si palele mai mari ma gandesc sa nu obtureze ceva mersul normal al motorului -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
decupleaza cand mai are ce sa raceste, deci capacitate de racire nu ar fi problema.
Cand e cuplat ia ceva mai multa putera din motor, daca e mai mare fata de cel de M20. Cel mai mult sa simte forta mai mare pe pompa de apa insa. Poate sa uzeaza mai repede. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 12:38 AM |