![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 6-August 10 From: Bucuresti Member No.: 3,482 Car: E46 Engine: M20. 2.0 150cp ![]() |
Am plecat cu masina la un drum mai lung si cu 10km inainte de a ajunge la destinatie.....a inceput masina sa scoata mult fum alb si numai avea ulei un motor
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu e nevoie să se blocheze motorul.
Fără să-l desfaci, e prematur să spui că nu a picat. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Fără să-l desfaci, e prematur să spui că nu a picat. Exact, daca a mers fara ulei (bagat de turbina in admisie si ars de motor) e posibil sa ai uziri ale pieselor interne motorului. Ai putea repara restul (turbina) si incerca sa vezi daca merge, dar sa fii pregatit sa desfaci si motorul in caz ca nu merge cum mergea inainte. Tu stii cel mai bine cat timp a mers motorul cand s-a intamplat ce s-a intamplat, si in functie de asta iti poti da oarecum seama daca motorul are uzuri interne sau nu. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 01:38 AM |