![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
deci nu are putere masina deloc cand o pornesc imi da rateuri undeva sub capota mi se pare k in burduful acela dintre debit metru si unde se accelereaza masina.....deci o fi de la injectoare mia zis cineva ca am al 3-lea injector cam ud de benzina nsh ce sa ii fac fratilor chiar va cer ajutor
![]() Este un bmw e36 an `91 tip 318i mai ceretimi detalii si va rog ajutatima....... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
deci nu are putere masina deloc cand o pornesc imi da rateuri undeva sub capota mi se pare k in burduful acela dintre debit metru si unde se accelereaza masina.....deci o fi de la injectoare mia zis cineva ca am al 3-lea injector cam ud de benzina nsh ce sa ii fac fratilor chiar va cer ajutor ![]() Este un bmw e36 an `91 tip 318i mai ceretimi detalii si va rog ajutatima....... aer fals pe undeva trage? adica sunt toate furtunele etanse mai ales cel mare dintre detmetru si admisie?de obicei ala se crapa asta in cazul cel mai fericit -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
aer fals pe undeva trage? adica sunt toate furtunele etanse mai ales cel mare dintre detmetru si admisie?de obicei ala se crapa asta in cazul cel mai fericit pare cam vechi furtunu acela de la debitmetru si cam crapat dar nu cred k trage aer fals prin el.....am mai zis am un injector ud poate sa fie de la injectoare sa piarda compresie cv???? k asa mia zis cnv k poate sa piard compresia din cauza la injectoare!!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 04:09 PM |