Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nu mai stiu ce sa fac
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
by_Alex_zEu
deci nu are putere masina deloc cand o pornesc imi da rateuri undeva sub capota mi se pare k in burduful acela dintre debit metru si unde se accelereaza masina.....deci o fi de la injectoare mia zis cineva ca am al 3-lea injector cam ud de benzina nsh ce sa ii fac fratilor chiar va cer ajutor sad.gif nsh ce sa ii mai fac... si imi mai consuma si exagerat si imi da si fum....


Este un bmw e36 an `91 tip 318i mai ceretimi detalii si va rog ajutatima.......
Mihai_AMD
CITAT(by_Alex_zEu @ Aug 29 2010, 12:20 AM) *
deci nu are putere masina deloc cand o pornesc imi da rateuri undeva sub capota mi se pare k in burduful acela dintre debit metru si unde se accelereaza masina.....deci o fi de la injectoare mia zis cineva ca am al 3-lea injector cam ud de benzina nsh ce sa ii fac fratilor chiar va cer ajutor sad.gif nsh ce sa ii mai fac... si imi mai consuma si exagerat si imi da si fum....


Este un bmw e36 an `91 tip 318i mai ceretimi detalii si va rog ajutatima.......

aer fals pe undeva trage?
adica sunt toate furtunele etanse mai ales cel mare dintre detmetru si admisie?de obicei ala se crapa
asta in cazul cel mai fericit
by_Alex_zEu
QUOTE (db85amd @ Aug 29 2010, 11:16 AM) *
aer fals pe undeva trage?
adica sunt toate furtunele etanse mai ales cel mare dintre detmetru si admisie?de obicei ala se crapa
asta in cazul cel mai fericit

pare cam vechi furtunu acela de la debitmetru si cam crapat dar nu cred k trage aer fals prin el.....am mai zis am un injector ud poate sa fie de la injectoare sa piarda compresie cv???? k asa mia zis cnv k poate sa piard compresia din cauza la injectoare!!!
TiL
nu pierzi compresie de la injectoarele de benzina. Dar poate sa traga nitel aer fals pe langa ele, daca oringurile care le etanseaza pe admisie sunt duse.

Esti sigur ca nu trage aer fals prin burduf? Ai fi uimit de efectele unei mici crapaturi in furtunele de la admisie.
shapte
pe la injectoare nu poate sa piarda compresie, injectoarele nu ajung in camera de ardere. sau te refereai la bujii?:-??pe la bujii poti pierde compresie in cazul in care nu este stransa bine bujia sau ai reust sa ii omori filetul din chiuloasa si nu mai strange bine. bujia uda poate sa fie si in cauza ca nu ai reglata bine distanta. cred ca injectoarele oriucum sunt ude....doar da combustibil pe acolo...nu?:-?? daca furtunul ala este crapat poate trage aer fals. iar rateuri in furtunul ala nu poti avea.... si fum? ce fel de fum? alb/albastru/negru?
by_Alex_zEu
QUOTE (shapte @ Aug 29 2010, 01:36 PM) *
pe la injectoare nu poate sa piarda compresie, injectoarele nu ajung in camera de ardere. sau te refereai la bujii?:-??pe la bujii poti pierde compresie in cazul in care nu este stransa bine bujia sau ai reust sa ii omori filetul din chiuloasa si nu mai strange bine. bujia uda poate sa fie si in cauza ca nu ai reglata bine distanta. cred ca injectoarele oriucum sunt ude....doar da combustibil pe acolo...nu?:-?? daca furtunul ala este crapat poate trage aer fals. iar rateuri in furtunul ala nu poti avea.... si fum? ce fel de fum? alb/albastru/negru?

nu ma refer la bujii ma refer la injectoare unu singur din ele e ud de benzina de fiecare data cand pornesc motoru,culoarea fumului este neagra si miroase a benzina(cred k e benina nearsa si mai am si un consum exagerat fata de inainte)....o fi de la debitmetru,cum il pot proba, glopeaza rau cand o accelerez si da rateuri la motor undeva oricum nu pe toba.....
TiL
Distributia sarita? Valve turtite?
by_Alex_zEu
QUOTE (TiL @ Aug 29 2010, 01:54 PM) *
Distributia sarita? Valve turtite?

cum pot sa imi dau seama dak e distributia sarita sau valve turtite???
iorgos
Vine multa benzina. Ar trebuii reglata.

Sincer nu cred ca este distributia sarita sau valve turtite sau strambe.
by_Alex_zEu
QUOTE (iorgos @ Aug 29 2010, 02:38 PM) *
Vine multa benzina. Ar trebuii reglata.

Sincer nu cred ca este distributia sarita sau valve turtite sau strambe.

zimi si mie cum sa o reglez sa imi consume mai putin si eu am mai facut o prostie knd am vaz k merge asa urat ma invatat cnv si am vaz p multe site k nu e bn ce am facut am umblat la debitmetru sad.gif
Ciupanezu
Trebuie alt debitmetru.

Posibil să fie şi sonda lambda dusă, trebuie verificat.
by_Alex_zEu
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 29 2010, 09:36 PM) *
Trebuie alt debitmetru.

Posibil să fie şi sonda lambda dusă, trebuie verificat.

sonda lambda nu este dusa am verificato am scos mufa si dea fum cum am bagato inapoi nu mai dadea
shapte
distributia nu o poti regla sa consume mai putin sau mai mult.....cel mai bine daca stii ca ai umblat in debitmetru pune-l la loc cum era daca mai tii minte sau daca nu bag-o pe tester.....e greu sa ghiceasca lumea ce si cum.....iar daca zici ca injectorul este ud, vorba lu` Til are un oring ciupit si trage s putin aer fals.
bartro
Fara debitmetru conectat, cum merge masina?
Ciupanezu
QUOTE (by_Alex_zEu @ Aug 29 2010, 10:51 PM) *
sonda lambda nu este dusa am verificato am scos mufa si dea fum cum am bagato inapoi nu mai dadea


Verificarea asta nu e bună.

Amestecul nu e neapărat bun dacă maşina nu scoate fum.

Dacă nu poţi merge la un tester, sonda lambda trebuie măsurată cu un osciloscop.
by_Alex_zEu
QUOTE (bartro @ Aug 30 2010, 11:11 AM) *
Fara debitmetru conectat, cum merge masina?

fara debit metru conectat park merge mai prost!!!
by_Alex_zEu
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 30 2010, 12:58 PM) *
Verificarea asta nu e bună.

Amestecul nu e neapărat bun dacă maşina nu scoate fum.

Dacă nu poţi merge la un tester, sonda lambda trebuie măsurată cu un osciloscop.

sonda lambda 101% sigur nu are nimik!!!
Ciupanezu
Cum ţi-ai dat seama?

by_Alex_zEu
QUOTE (Ciupanezu @ Sep 1 2010, 08:42 AM) *
Cum ţi-ai dat seama?

am scris mai sus!!!
Ciupanezu
Ţi-am explicat că aia nu e o verificare viabilă.

Dacă faci astfel de verificări empirice, este posibil să ajungi în situaţia în care să schimbi nişte piese total inutil.
motanellu
QUOTE (by_Alex_zEu @ Aug 29 2010, 01:20 AM) *
deci nu are putere masina deloc cand o pornesc imi da rateuri undeva sub capota mi se pare k in burduful acela dintre debit metru si unde se accelereaza masina.....deci o fi de la injectoare mia zis cineva ca am al 3-lea injector cam ud de benzina nsh ce sa ii fac fratilor chiar va cer ajutor sad.gif nsh ce sa ii mai fac... si imi mai consuma si exagerat si imi da si fum....


Este un bmw e36 an `91 tip 318i mai ceretimi detalii si va rog ajutatima.......

hai sa-ti spun ce am patit eu .....am un e30 20i.....cand am cumparat masina nu statea la relanti pt ca avea o crapatura la furtunul de la debitmetru...l-am lipit cu plastic cald dar tot nu mergea stralucit pt. ca aveam pori si i-am lipit si pe aceea...parca si-a mai revenit.....intr-o zi, eu cap de leu:) pt. ca nu aveam ce sa fac la servici m-am apucat sa-mi spal exterior/interior si motor tot o data.....ei dimineata nu mai mergea motorul rotund, nu tragea de loc.....cu chiu cu vai am ajuns acasa si am inceput sa-mi bag botul pe la motor...ce sa vezi...capacul de la delcou mi-a fost intredeschis si mi-a intrat apa la lulea si fura curent.....concluzie......
daca este asa cum spun eu scapi eftin...verifica furtunul de la debitmetru sa nu aibe nici cel mai mic por(eventual daca ai un prieten care sa-ti dea un debitmetru sa-l pui pe masina sa vezi cum se comporta motorul)
verifica capacu/lulea de la delcou sa nu-ti fie crapat sau sa-ti fure curent.....de obicei de aceea sunt ude bujiile pt. ca nu are scantee buna si nu se arde "toata" benzina si iti sunt mereu ude bujiile...verificati fisele sa nu ai vreuna intrerupta....parerea me a e ca totul se trage de la curent....fise, lulea.platini...etc.....asta legat de ardere/aprindere....
si debitmetru daca ai umblat in el eu zic sa-ti cumperi altul pt. ca o sa te bata dumnezeu cu consumul si plus ca va fi mooortal de lenesa.....ala nu se mai poate regla...cine iti spune ca ti-l regleaza sa sti ca vrea sa te faca de bani.......
eu zic ca rateurile le da din cauza ca nu ai aprinderea buna si iti ies gaze ne arse pe toba si atunci cand turezi mototrul flacara iti vine undeva la 1m pe toba si iti prinde gazele ne arse

daca gresec sa ma corecteze cineva!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.