![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria ![]() ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul ![]() ..............macar am a/c..................... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc. După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
eu, imi iau cu banii aia 8 gume pe 16 cu 6-7 mm profil.
in 100ron imi monteaza 8 gume cu plumbii mei cu adeziv cu 6 mm profil poti sa mergi cu 100 This post has been edited by brown.shark: Aug 28 2010, 10:59 PM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ca sa fim lamuriti: daca trebuie sa merg tare, nu o fac cu masina mea. Tocmai pentru ca stiu ca nu-i apta de asa ceva. De un an de zile n-am iesit din oras cu ea, pentru ca nu-mi place mie ceva la directie si n-am avut cum s-o remediez. Pentru deplasari in afara orasului, am alta masina. Ciupanezule, asta incercam sa exprim: BMW-ul meu il tin de placere, nu ca o necesitate. Merg cu el cat stiu ca poate, pe unde poate. Din cand in cand, ii mai fac si cate ceva. De exemplu am prins placute de frana si discuri la un pret foarte bun, direct de la importator si le-am schimbat. Incet incet, o sa fie o masina impecabila. Dar in momentul in care o sa fie asa, o sa fie doar masina de weekend ![]() Eşti un caz foarte rar. Cei mai mulţi romāni chiar nu au nici o jenă să meargă tare cu o maşină īn stare proată din punct de vedere tehnic, mai ales că ITP-ul īl iau pe şpagă. Din moment ce vrei s-o faci impecabilă tehnic, asta contează foarte mult, măcar eşti conştient de gravitatea problemelor. Nu cred că şoferii ca tine reprezintă o problemă pe drumurile publice, asta-i clar, pentru că īn mod sigur conştientizezi riscurile. Dar puştii ăia cu E36, Golf 3 sau alte cazane de 1000 € cu numere de Bulgaria (nu generalizez, ştiu foarte bine că există şi unele E36-uri impecabile) n-au nici o treabă, vor doar ca maşina să arate bine, nimic mai mult, piţipoancele se urcă īn maşină şi dacă bate articulaţia, din pneuri ies sārmele, iar maşina e un cazan din punct de vedere tehnic. Iar ăia sunt doar un exemplu, cam asta e mentalitatea generală. Toţi caută ieftin şi bun, din păcate nu prea există aşa ceva. nu prea e convenabil sa montezi cauciucuri sh ca sa tot mergi sa le echilibrezi sau sa le schimbi Exact. Plus că se pare că mulţi nu īnţeleg, īnsă un cauciuc sh poate avea multe defecte ascunse pe care nu le poţi depista imediat. Poate avea defect de fabricaţie şi din acest motiv să-ţi tremure volanul şi să crezi că problema e de la articulaţie sau de la jante, cānd de fapt pneul e problema. E prea mare bătaie de cap cu pneurile sh, şi eu m-am ars aşa, nu voi mai repeta greşeala. eu, imi iau cu banii aia 8 gume pe 16 cu 6-7 mm profil. in 100ron imi monteaza 8 gume cu plumbii mei cu adeziv cu 6 mm profil poti sa mergi cu 100 Eşti un şmecher internaţional, am īnţeles. ![]() Īn Bucureşti nu există preţuri atāt de mici, iar cei care aduc pneuri uzate din Germania nu vānd un pneu bun pe 16 cu mai puţin de 100 Ron. Poate te referi la pneuri reeşapate. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 29 2010, 11:12 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 03:51 AM |