![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria ![]() ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul ![]() ..............macar am a/c..................... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc. După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Incetati.
In primul rand cand am zis 400ron, m-am referit la 4 gume nu 8. Cu tot cu montat si echilibrat, pentru ca asa sunt preturile aici la mine. N-am dat un etalon, am dat un exemplu. Adica mi-e ok sa dau 1 leu acum si 4 lei peste 6 luni pentru ceva mai bun. Daca am lamurit problema de fond, ratiune vs pasiune, trec si la urmatoarea: eu folosesc masina mea BMW pentru mers de colo-colo, sa-mi fac treaba. Nu ma grabesc nicaieri. In restul timpului o folosesc de placere, de plimbare. In ambele cazuri, nu depasesc viteza mai sus mentionata. In cazul in care am o urgenta, recurg la taxi sau la un serviciu de urgenta gen politie/smurd/whatever. Ca sa fim lamuriti: daca trebuie sa merg tare, nu o fac cu masina mea. Tocmai pentru ca stiu ca nu-i apta de asa ceva. De un an de zile n-am iesit din oras cu ea, pentru ca nu-mi place mie ceva la directie si n-am avut cum s-o remediez. Pentru deplasari in afara orasului, am alta masina. Ciupanezule, asta incercam sa exprim: BMW-ul meu il tin de placere, nu ca o necesitate. Merg cu el cat stiu ca poate, pe unde poate. Din cand in cand, ii mai fac si cate ceva. De exemplu am prins placute de frana si discuri la un pret foarte bun, direct de la importator si le-am schimbat. Incet incet, o sa fie o masina impecabila. Dar in momentul in care o sa fie asa, o sa fie doar masina de weekend ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:49 AM |