IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Piese noi sau SH?, Piese noi sau piese din dezmembrari
CRM112
post Aug 25 2010, 08:53 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.

cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria smile.gif presupun ca nu se poate fara; desi.....poate fii o sursa a supra-suieratului.

ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici.

am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul smile.gif . Cam tot ce implica o turbina mai mare duce la cresterea presiunii si a temperaturii in motor iar motorul pare sa fie unul destul de sensibil sa variatii mari pe perioade lungi (il vezi ca se duce cand e deja dus). N-am chef apoi sa incep sa vizitez 1001service'uri si sa ajung sa...pun un 2.5i (cum trebuia sa am de la inceput).




..............macar am a/c.....................


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Ciupanezu
post Aug 25 2010, 09:14 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (CRM112 @ Aug 25 2010, 09:53 AM) *
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici.


De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc.

După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Aug 28 2010, 09:34 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



xox cam are dreptate , cu 400 ron iei 8 gume daca stii ce si cind si de unde, si pusul p janta e max 100 ron. nu cred sa nu aveti fiecare roti complete de iarna / vara ca sa nu trb sa schimbati gumele pe aceleasi jante.
avem si strazi si volume de trafic ca sa mai vedem viteza in RO,DN 1 e direct bulevard intraurban, abia ai 10-20 d km sa scuturi tobele, noroc cu escapadele in d.

This post has been edited by brown.shark: Aug 28 2010, 09:37 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 28 2010, 10:25 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (georgem @ Aug 28 2010, 04:55 PM) *
Nu poti sa generalizezi. Acum 3 ani (parca 3 sunt) am gasit un set de anvelope de vara pe 16" date jos de pe un E60 tocmai adus din Germania la 100 de Euro. Erau in stare foarte buna, uzura si vechime mica, proprietarul trecuse pe 18", vanduse jantele si anvelopele ii ocupau locul degeaba in garaj. Le am si acum pe masina si mai merg fara probleme si anul viitor.
Dar in general asa e, anvelopele sh nu au fost date jos de bune ce erau, ci de uzura mare sau vechime.
In afara de anvelope (in stare buna), OBC4, jantele BBS si suruburile de la flansa de cardan nu cred ca am montat altceva folosit pe masina. Am pus numai piese noi.


Nu am generalizat.
Īntotdeauna vor exista excepţii, īnsă trebuie să ai mult noroc să găseşti un set complet de pneuri bune la māna a doua.

De cele mai multe ori, dacă nişte pneuri sh nu prea sunt uzate, unul dintre ele e sigur peticit, şi cel mai aiurea e că poate fi peticit pe peretele lateral, nu pe suprafaţa de rulare, adică e compromis.
Iar să pui pneuri cu profil diferit pe aceeaşi punte e o mare greşeală.

Mă rog, cum ai spus şi tu, poţi da peste un set ok, īnsă foarte foarte greu.

QUOTE (xox @ Aug 28 2010, 06:03 PM) *
Ok, stai sa ne intelegem, eu spuneam cu totul altceva.

Sunt de acord cu ce spui. Cu pneuri noi si scumpe, ai mai multe sanse sa te opresti mai repede. Dar din punctul meu de vedere: mi-am luat pneuri sh, pentru ca vara veniturile mele tind catre zero. Am nevoie de masina totusi si am nevoie sa se opreasca in siguranta. Ce aveam pe masina erau niste cioarse facute praf. Ca o paranteza, am avut si eu in 2006 P6000, erau niste gunoaie din cauza ca mergeam destul de tare. Acum aveam niste Michelin, care la fel, ma duceau sanie daca mergeam mai tare. Asa ca mi-am luat Continental sh.

Ideea e ca oricum in iarna veniturile se schimba, atunci am sa-mi permit sa le schimb iar. Intelege ca din punctul meu de vedere, sh-urile astea de gume sunt un compromis pentru cateva luni tocmai in ideea ca eu de exemplu rareori depasesc 50-60km/h cu masina. Ziua n-am unde, noaptea oricum merg la croaziera, intelegi?

Nu ma intereseaza ca bag 400 ron acum si 2000 in iarna/vara. Asta-i irelevant prin prisma faptului ca eu vreau sa merg cu masina. Costa, platesc. La asta m-am referit cand am spus ca e o diferenta intre ratiune si pasiune smile.gif

Hai sa nu fim mai catolici decat papa si sa privim lucrurile si din alte puncte de vedere tongue.gif



Eu īnţeleg ceea ce vrei să spui, īnsă nici ceea ce spun eu nu īnseamnă să fii mai catolic decāt papa.

Ideea este că, din punctul meu de vedere, fără să jignesc pe cineva, decāt să pui consumabile sh, mai bine treci la altă maşină mai ieftină din punct de vedere al īntreţinerii şi al consumabilelor.

Probabil că din punctul tău de vedere, din moment ce nu mergi tare, sunt ok şi nişte pneuri sh, īnsă din experienţa mea (limitată) de viaţă, socoteala asta nu prea stă īn picioare.
Adică, exact atunci cānd spui că o să faci ceva īntr-un anumit fel ca să nu fie probleme, se īntāmplă ceva neprevăzut şi eşti obligat să procedezi cu totul altfel.
Īn cazul de faţă, intervine o urgenţă şi n-ai ce face şi trebuie să mergi tare. E mai bine să fii pregătit pentru o astfel de situaţie, aşa văd eu lucrurile.

Asta cu pneurile noi putem spune că e o chestie un pic mai excentrică īn Romānia pentru că e vorba de costuri mari.
Īnsă achiziţia de discuri şi plăcuţe sh e chiar o mare tāmpenie īn condiţiile īn care un set de discuri noi nu costă chiar atāt de mult la o maşină oarecum normală.

QUOTE (brown.shark @ Aug 28 2010, 10:34 PM) *
cu 400 ron iei 8 gume daca stii ce si cind si de unde, si pusul p janta e max 100 ron. nu cred sa nu aveti fiecare roti complete de iarna / vara ca sa nu trb sa schimbati gumele pe aceleasi jante.
avem si strazi si volume de trafic ca sa mai vedem viteza in RO,DN 1 e direct bulevard intraurban, abia ai 10-20 d km sa scuturi tobele, noroc cu escapadele in d.


Cu 400 Ron iei 8 gume jalnice, uzate aproape de limita maximă, să fim serioşi.

Pusul pe jantă o fi 100 Ron, dar cu tot cu echilibrare tot costă 150 Ron īn total, īn multe locuri chiar mult peste.

Asta cu viteza e chiar foarte relativă, eu prind zilnic 100 km/h de mai multe ori, e adevărat că sunt şi locuri unde merg cu 30 km/h, īnsă locuri de mers tare există, chiar şi īn oraş, si nu doar seara.
Iar de cānd cu criza, traficul e din ce īn ce mai lejer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 01:25 PM