![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ideea mi-a venit dintr-un post al lui Kane.
QUOTE (Kane) m-am gandit sa-i scot filtrul de aer si sa vad cum se aude. Deci cum poate sa faca monstrul, s-a terminat
![]() ![]() Asadar: daca nu aveti ce face distrati-va asa: demontati panoul care acopera ventilatorul aerotermei, eventual scoateti si ventilatorul. In felul asta veti auzi cam tot ce se intampla sub capota, prin gurile de aerisire. Scoateti si carcasa cu filtrul, lasand doar debitmetrul si dati-i bice. Am facut treaba asta intr-o seara cu 525-ul. Ferrari feeling :rock::rock::rock: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Cand ma gandeam eu ca cel mai ieftin si usor de facut tuning la masina ar fi un filtru sport, m-am documentat un pic. Am fost dezamagit sa aflu ca filtru sport fara evacuare rapida nu face nimic, ca filtru ieftin e moartea pasiunii pentru motor, si colac peste pupaza din tei, trebuie sa si gasesti un mecanic/artist care sa stie sa faca corect intretinerea filtrului. De ex, la K&N, trebuie spalat doar cu solutie speciala K&N, si trebuie lubrifiat doar cu ulei K&N, dar.. nu trebuie pus mult ulei (sufoaca motorul mai ceva ca filtru OEM) nici prea putin (isi pierde calitatile filtrante). So, am zis pas. Prea complicat si prea riscant pentru un castig care mai mult ti-l da efectul placebo.
E drept, sunetul motorului cu un filtru sport e mortal, dar raportul beneficii/costuri+riscuri mi s-a parut prea mic pentru a merita (dpdv al meu). Acum, e drept, nu vom apuca sa vedem motoare crapate din cauza filtrului sport, pentru ca cine isi pune filtru sport pe masina nu se duce sa faca piatza cu ea, ci are oarecare veleitati de pilot de curse. Deci motorul va ceda in primul rand din cauza exploatarii la limita, nicidecum nu va apuca sa se uzeze din cauza elementului filtrant. Parerea mea . Later edit: cine crede ca motoarele nu sunt concepute sa functioneze cu corpuri straine in interor (gen particole de parf, nisip) sa filtreze o data uleiul scurs din motor si sa numere toate spanurile de metal pe care le gaseste. Hint: teoretic pe busonul de la ulei le veti gasi pe toate (ar trebui sa fie magnetic) asta ca sa nu cautati prea mult. Mai mult dauneaza masinii un sofer prost si un posesor nepasator (sau care nu-si permite sa intretina masina asa cum trebuie) decat un filtru sport. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:27 PM |