IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Piese noi sau SH?, Piese noi sau piese din dezmembrari
CRM112
post Aug 25 2010, 08:53 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.

cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria smile.gif presupun ca nu se poate fara; desi.....poate fii o sursa a supra-suieratului.

ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici.

am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul smile.gif . Cam tot ce implica o turbina mai mare duce la cresterea presiunii si a temperaturii in motor iar motorul pare sa fie unul destul de sensibil sa variatii mari pe perioade lungi (il vezi ca se duce cand e deja dus). N-am chef apoi sa incep sa vizitez 1001service'uri si sa ajung sa...pun un 2.5i (cum trebuia sa am de la inceput).




..............macar am a/c.....................


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Ciupanezu
post Aug 25 2010, 09:14 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (CRM112 @ Aug 25 2010, 09:53 AM) *
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici.


De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc.

După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 28 2010, 11:43 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Eu cred că siguranţa proprie şi a celor din jur ţine de raţiune.

Montarea de piese uzate atāt de importante o trec la inconştienţă.

Nu cred că trebuie să fii pasionat ca să ai maşina impecabilă din punct de vedere tehnic, trebuie doar să gāndeşti pe termen lung.

Un exemplu scurt:

Iei un set de pneuri sh care costă 400 Ron.
Mai mult de un an nu le poţi folosi din cauza uzurii, te costă īn plus cam 150-200 Ron să le montezi şi să le echilibrezi.

Prin urmare, ajungem la costuri anuale de ~ 600 Ron pentru pneuri.

Dacă luăm direct un set de pneuri noi, acesta costă īn jur de 2000 Ron dacă este vorba de nişte dimensiuni mai mici (maxim 16) sau chiar 3200 Ron dacă este vorba de pneuri de calitate pe 18 inchi.
Diferenţa esenţială este că un astfel de set ţine de 4-5 ori mai mult, adică le poţi folosi 4-5 ani dacă nu eşti amator de burnout-uri sau plecări cu scārţ.
Īn orice caz, ţin peste 3 ani.

Prin urmare, pe o durată de 4 ani, ieşi cam la fel la bani dacă iei pneuri sh sau pneuri noi, diferenţa este că mergi cu pneuri mai puţin sigure din cauza uzurii, iar dacă faci accident din cauza lor, ieşi rău de tot īn pierdere.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 02:19 AM