![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria ![]() ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul ![]() ..............macar am a/c..................... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc. După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu cred că siguranţa proprie şi a celor din jur ţine de raţiune.
Montarea de piese uzate atāt de importante o trec la inconştienţă. Nu cred că trebuie să fii pasionat ca să ai maşina impecabilă din punct de vedere tehnic, trebuie doar să gāndeşti pe termen lung. Un exemplu scurt: Iei un set de pneuri sh care costă 400 Ron. Mai mult de un an nu le poţi folosi din cauza uzurii, te costă īn plus cam 150-200 Ron să le montezi şi să le echilibrezi. Prin urmare, ajungem la costuri anuale de ~ 600 Ron pentru pneuri. Dacă luăm direct un set de pneuri noi, acesta costă īn jur de 2000 Ron dacă este vorba de nişte dimensiuni mai mici (maxim 16) sau chiar 3200 Ron dacă este vorba de pneuri de calitate pe 18 inchi. Diferenţa esenţială este că un astfel de set ţine de 4-5 ori mai mult, adică le poţi folosi 4-5 ani dacă nu eşti amator de burnout-uri sau plecări cu scārţ. Īn orice caz, ţin peste 3 ani. Prin urmare, pe o durată de 4 ani, ieşi cam la fel la bani dacă iei pneuri sh sau pneuri noi, diferenţa este că mergi cu pneuri mai puţin sigure din cauza uzurii, iar dacă faci accident din cauza lor, ieşi rău de tot īn pierdere. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:19 AM |