![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Parca s-a tras cu pusca pe-aici, au fugit toti la munte
![]() Online: eu, Google si shapte, care asteapta sa vina gasca. Voi ce faceti, cum va pierdeti vremea? Eu deocamdata sunt la lucru. Mad-ule, a pornit motorul ala? M-am tot uitat pe net, se pare ca Jetronic chiar nu foloseste senzorul de pe volanta... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Mad-ule, a pornit motorul ala? M-am tot uitat pe net, se pare ca Jetronic chiar nu foloseste senzorul de pe volanta... Imi permit sa raspund eu in locul lui Mad-ul, deocamdata motorul nu a pornit, astept momentan sa fac rost de un calculator, sa elemin orice dubiu in privinta lui. Ce se intampla, mecanica e cea din acte ( bloc, si chiulasa ), iar admisia completa ( injectoare, si tot ce mai e pe acolo ) + instalatia electrica impreuna cu calculator, aprindere electronica, e cea care a fost pe abi inainte, care functiona foarte bine. Toate mufele sunt conectate exact la fel ca inainte, pompa de benzina functioneaza ( bazaie, iar cand am scos un furtun de pe traseul pompei sa vad daca am benzina, mi-a sarit benzina in fata, deci cred ca e ok ), toate becurile in bord se aprind la fel ca inainte, bujia da scanteie, dar in schimb cand am scos-o nu miroase a benzina, a masurat Mad-ul o mufa de la unul din injectoare cu voltmetrul, iar valoarea ramane 0 constant ... -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 02:16 AM |