![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria ![]() ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul ![]() ..............macar am a/c..................... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc. După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca o cumpara Ciupanezu schimba tot, sa fie sigur
![]() Daca ai posibilitatea, la achizitionarea unei masini ar trebui schimbate filtrele, uleiul, kit-ul de distributie daca e cazul iar celelalte verificate atent si inlocuite daca prezinta semne de uzura, cu piese NOI, bineinteles ![]() ![]() Insa stim (aproape toti) ca viata bate filmul si in final se descurca fiecare cum poate in spatiul mioritic... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
cred ca 90% din utilizatorii de s-h sant proprietari care au experienta / conditii sa-si intretina singuri masinile . Nu despre asta e vorba. Atāta timp cāt pui piese noi de calitate, chiar nu are importanţă dacă le schimbi la bordură sau la service, atāta timp cāt ai puţin simţ tehnic. Īnsă dacă pui pānă şi consumabile sh, īţi baţi joc atāt de tine cāt şi de maşină. Mihai @ ai dreptate, si eu ma gandeam ca e de facut curat aseara dar mi-era frica sa nu ma certe Ciupanezul....asa ca subscriu la solicitarea ta 100%. ![]() @Ciupanezu Pirelli alea sunt praf ma rog principala problema a lor cred ca era vechimea,de ex eu am pe spate niste Khumo luate de "noi"" de la Autosoft acum 2 ani ,nu am mai mult de 17 mii km cu ele dar din pacate mi-am luat teapa ele fiind fabricatie 2006 ,desi au km putini sunt cam tari si asta se simte(pierd relativ repede aderenta) Da, erau nişte gunoaie. De atunci am decis să nu mă mai zgārcesc vreodată la nimic, zgārcitul plăteşte īntotdeauna de două ori. serios vorbind, nu cred ca am auzit vreun utilizator de masina care intra in categoria celor rationali care isi schimba gumele macar iarna / vara sa vb de bine de gumele astea (P6000) indiferent de masa masinii, au un profil tare nefericit / sarac, geaba carcasa / compozitie or fi de calitate, si noi se comporta ca niste opinci. N-am idee dacă noi or fi mai bune sau nu, ideea este că pneurile sh, īn general, sunt de evitat. Nimeni nu schimbă discuri, plăcuţe, amortizoare sau pneuri degeaba. Aşa că, īn 99% din cazuri, dacă iei astfel de piese sh, ele deja au depăşit limita de uzură maximă. Eu la e32 am procedat fix invers.. dar sa vinde greu, o masina buna care e nu arata 'bine'. Din punct asta de vedere, mai bine o vopseam. Se vindea greu indiferent, motorul mare e problema. Cei mai mulţi rămān şocaţi din cauza impozitului, li se rupe filmul direct. Daca o cumpara Ciupanezu schimba tot, sa fie sigur ![]() Daca ai posibilitatea, la achizitionarea unei masini ar trebui schimbate filtrele, uleiul, kit-ul de distributie daca e cazul iar celelalte verificate atent si inlocuite daca prezinta semne de uzura, cu piese NOI, bineinteles ![]() ![]() Eu cred că e normal să procedezi īn felul următor atunci cānd iei o maşīnă sh. Schimbi toate piesele uzate de direcţie, frānare, suspensie şi articulaţie. Iei un set de pneuri dacă pneurile maşinii sunt uzate. Cu alte cuvinte, schimbi tot ceea ce influenţează mersul īn siguranţă. Normal ar fi să schimbi şi rolele, curelele şi īntinzătoarele, ca să nu ai suprize la drum lung. Distribuţia merită schimbată dacă e vorba de o maşină cu distribuţie pe curea. Apoi, īn timp, te poţi ocupa şi de partea estetică, nefiind la fel de importantă. @xander, florin83, alex etc.: Mă bucur că mai sunt oameni care gāndesc raţional. ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Aug 27 2010, 09:40 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:30 AM |