![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria ![]() ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul ![]() ..............macar am a/c..................... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc. După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu toti pot sa-si schimbe absolut tot nou pe masina. Filozofia e in felul urmator:
1. Trebuie sa stiu in functie de starea masinii ce regim de exploatare poate fi adoptat. Procedand astfel, riscurile sunt minime. 2. Daca o piesa second e mai buna decat cea aflata pe masina, nu vad de ce nu as lua-o sa o inlocuiesc. Cresc siguranta astfel, n-o scad, in conditiile in care nu-mi permit piese noi, dar nu pot trage masina pe dreapta. E un compromis... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Era vorba de consumabile, īn acest caz de discurile de frānă, n-am afirmat ceea ce spui tu, nu mai scoate ceea ce spun din context.
Nu există pneuri speciale de ploaie, nu suntem la F1. Sunt nişte pneuri proaste. Există pneuri cu profil similar dar care sunt mult mai bune pe ploaie, asta ţine de material, nu doar de profil. Un disc nou fabricat de ATE sau Textar e la fel de bun cum era acel disc cānd era nou. Disc de BMW nu există, discurile cu ştanţă BMW sunt fabricate de Textar sau de alţi producători, BMW nu fabrică discuri. Nu e vorba de nici o coalizare, e doar o discuţie. Dacă ai argumente, totul e ok. Nu toti pot sa-si schimbe absolut tot nou pe masina. Filozofia e in felul urmator: 1. Trebuie sa stiu in functie de starea masinii ce regim de exploatare poate fi adoptat. Procedand astfel, riscurile sunt minime. 2. Daca o piesa second e mai buna decat cea aflata pe masina, nu vad de ce nu as lua-o sa o inlocuiesc. Cresc siguranta astfel, n-o scad, in conditiile in care nu-mi permit piese noi, dar nu pot trage masina pe dreapta. E un compromis... Eu n-am zis să ai totul nou pe maşină, ideea este să bagi bani mai ales īn cum merge maşina, nu īn cum arată. Decāt să arate bine şi să fie praf tehnic, mai bine invers. Consumabilele trebuie să fie obligatoriu noi, asta e cea mai bună filosofie. Dacă nu-ţi permiţi măcar consumabilele unei maşini, nu-ţi permiţi maşina, e simplu. Dacă nu ţi-o permiţi, o vinzi şi-ţi iei una pe care ţi-o permiţi, dacă e posibil. Aşa mi se pare corect. Majoritatea vor să aibă cine ştie ce jante, caroseria perfectă, bagă bani īn tot felul de accesorii şi interioare, īnsă maşinile lor sunt nişte cazane din punct de vedere tehnic. Normal că mai faci şi compromisuri, īnsă mai bine faci compromis pentru starea tehnică atunci cānd ai de ales īntre ea şi starea optică, nu sacrifici ceea ce este cu adevărat important pentru estetic. Toţi visează la noi jante mari, suspensii sport, kit-uri aerodinamice, volane de M, tot felul de lucruri excentrice, iar starea tehnică e praf. Afară vopsit gardul, īnauntru leopardul. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 26 2010, 11:12 PM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Toţi visează la noi jante mari, suspensii sport, kit-uri aerodinamice, volane de M, tot felul de lucruri excentrice, iar starea tehnică e praf. Eu la e32 am procedat fix invers.. dar sa vinde greu, o masina buna care e nu arata 'bine'. Din punct asta de vedere, mai bine o vopseam. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 04:32 AM |