![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria ![]() ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul ![]() ..............macar am a/c..................... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc. După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
bai nene e simplu,de preferat e sa pui nou macar ce tine de directie /frane,acum ca or fi discuri/casete de directie in stare buna nu zic dar ideal e sa se mearga pe nou la sh e intotdeauna posibilitatea de a pica a se strica relativ repede.Personal nu tin minte sa fi pus ceva important sh pe cazan,mi-a rupt dintii dar am pus nou(gume noi,amortizoare noi arcuri noi) ba mai mult mi-am luat de rezerva inca niste furtune/amortizoare noi ok recunosc am un debitmetru sh
![]() in ceea ce priveste cauciucurile e cu dus si intors de ex poti gasi gume foarte bune la bani putini totul e sa stii sa te uiti. @Ciupanezu Pirelli alea sunt praf ma rog principala problema a lor cred ca era vechimea,de ex eu am pe spate niste Khumo luate de "noi"" de la Autosoft acum 2 ani ,nu am mai mult de 17 mii km cu ele dar din pacate mi-am luat teapa ele fiind fabricatie 2006 ,desi au km putini sunt cam tari si asta se simte(pierd relativ repede aderenta) This post has been edited by alex230ro: Aug 27 2010, 08:40 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 03:31 PM |