IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Piese noi sau SH?, Piese noi sau piese din dezmembrari
CRM112
post Aug 25 2010, 08:53 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.

cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria smile.gif presupun ca nu se poate fara; desi.....poate fii o sursa a supra-suieratului.

ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici.

am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul smile.gif . Cam tot ce implica o turbina mai mare duce la cresterea presiunii si a temperaturii in motor iar motorul pare sa fie unul destul de sensibil sa variatii mari pe perioade lungi (il vezi ca se duce cand e deja dus). N-am chef apoi sa incep sa vizitez 1001service'uri si sa ajung sa...pun un 2.5i (cum trebuia sa am de la inceput).




..............macar am a/c.....................


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Ciupanezu
post Aug 25 2010, 09:14 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (CRM112 @ Aug 25 2010, 09:53 AM) *
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici.


De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvānt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc.

După ce te arzi cu cāţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 27 2010, 08:37 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



bai nene e simplu,de preferat e sa pui nou macar ce tine de directie /frane,acum ca or fi discuri/casete de directie in stare buna nu zic dar ideal e sa se mearga pe nou la sh e intotdeauna posibilitatea de a pica a se strica relativ repede.Personal nu tin minte sa fi pus ceva important sh pe cazan,mi-a rupt dintii dar am pus nou(gume noi,amortizoare noi arcuri noi) ba mai mult mi-am luat de rezerva inca niste furtune/amortizoare noi ok recunosc am un debitmetru sh tongue.gif
in ceea ce priveste cauciucurile e cu dus si intors de ex poti gasi gume foarte bune la bani putini totul e sa stii sa te uiti.
@Ciupanezu Pirelli alea sunt praf ma rog principala problema a lor cred ca era vechimea,de ex eu am pe spate niste Khumo luate de "noi"" de la Autosoft acum 2 ani ,nu am mai mult de 17 mii km cu ele dar din pacate mi-am luat teapa ele fiind fabricatie 2006 ,desi au km putini sunt cam tari si asta se simte(pierd relativ repede aderenta)

This post has been edited by alex230ro: Aug 27 2010, 08:40 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th August 2025 - 03:31 PM