![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
in ceea ce-l priveste pe dereglatu' mi-a confirmat telefonic; singura problema era ca nu are acces la banc (or such) pentru a face mai multe la pompa decat sa-i schimbe garniturile. Tocmai ca am vazut ca intentioneaza sa se mute definitiv si m-a impulsionat sa nu mai stau pe ganduri. Sper sa se rezolve acolo.
cat despre tija aia......ramane de vazut. Eu pur si simplu nu tin minte sa fii avut tija aia anexata turbinei, dar e posibil sa ma insele memoria ![]() ma enerveaza ca specia asta e pe cale de disparitie (alde dereglatu'). Chiar am cele mai bune intentii fata de masina asta si n-am cu cine. Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. am ajuns si la o concluzie din ceea ce-am cautat pe net: nu am cum sa-i cresc puterea in mod sigur, stabil si fara eventuale daune aduse in timp motorului; eventual schimb motorul cu totul ![]() ..............macar am a/c..................... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am sunat mai demult la Bosch Diesel car service si nu au vrut sa ma primeasca. Masina nu e chiar ultima rapciuga. Sa ma **t in ordinele lor interne de nemernici. De vină pentru chestiile astea sunt majoritatea neserioşilor care au maşini mai vechi şi care n-au cuvânt sau vor doar să facă improvizaţii, lipituri, să pună doar piese sh etc. După ce te arzi cu câţiva de genul acesta, preferi să nu mai primeşti oameni cu maşini vechi, deşi unii sunt oameni de treabă. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si discurile sunt consumabile. Mi-a luat ceva vreme si mie sa realizez lucrul asta.
DAR, tot as pune disc SH la E28 obosit cum am eu. Chestia cu masina care nu are ce cauta pe strada... mai degraba sunt soferi care nu au ce cauta pe strada. Exista si masini care n-au ce cauta pe strada, dar nu as baga una cu disc SH in categoria asta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
m-ai convins... stii...tot... acu' noi astia care n'avem " ....aşa se procedează în afară " putem sa "procedam" normal, inauntru ?.... Eu ţi-am dat argumente, tu preferi să treci la ironii gratuite. Treaba ta. N-ai decât sa procedezi cum vrei, însă nu este normal astfel. Chestia cu masina care nu are ce cauta pe strada... mai degraba sunt soferi care nu au ce cauta pe strada. Exista si masini care n-au ce cauta pe strada, dar nu as baga una cu disc SH in categoria asta. Eu am părerea mea. Nu cred că o maşină pe care s-au pus discuri sh, plăcuţe sh, amortizoare sh şi alte piese de direcţie sh e o maşină care ar trebui să circule pe stradă. Un mic joc în direcţie, o suspensie prea moale sau nişte discuri uzate pot duce la un accident grav în care pot muri oameni. Normal, există şi şoferi care n-au ce căuta pe străzi, însă e evident cum se iau permisele la noi. Chestia asta e valabilă şi la pneuri. Iei nişte pneuri sh, te bucuri că ai dat 400 Ron pe un set, uiţi de data fabricaţiei şi de faptul că mai au 2-3 mm şi ai ajuns la limita de uzură, iar după un eventual accident apar regretele. Am făcut prostia asta o dată, nu o voi mai repeta. Am luat nişte pneuri sh pentru nişte jante pe 16, arătau ok, mai aveau multă carne, însă erau de căcat pe ploaie. Erau nişte Pirelli P6000. Mi-a ieşit un puşti boschetar sau aurolac în faţă pe ploaie, mergeam pe Bd. Ghencea cu vreo 50 km/h fiind ud aşa că am putut să-l evit, însă am atins cu viteză foarte mică un gard cu semn de ocolire pe el, uitat de muncitorii de la drumuri. M-a costat 700 Ron ca să vopsesc bara şi aripa, în rest n-am avut alte daune. Copilul nu era pe trecere, însă dacă dădeam peste el aş fi trăit cu chestia asta pe cap toată viaţa, şi pentru ce? Pentru nişte jeguri de pneuri. În rest n-am avut nici un accident de când am permis, însă la ce bun? Dacă dădeam peste copilul ăla, indiferent că el era de vină din moment ce nu a trecut pe trecere şi a alergat prin faţa maşinii, şi eu aş fi avut vina mea pentru că am montat nişte pneuri proaste. Cu pneurile pe care le am acum îngheaţa maşina atât pe uscat cât şi pe ud, nici nu se pot compara cu acele gunoaie. Prin urmare, nu e de joacă deloc, e vorba de viaţă şi de moarte, iar astea sunt mai presus de bani. Pot fi pneuri, discuri, plăcuţe, piese de articulaţie sau suspensie, regula e aceeaşi. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 26 2010, 10:53 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 02:56 AM |