![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 4-February 10 Member No.: 3,209 Car: E36 Engine: 1.8is ![]() |
vezi ca e posibil sa fie senzorul de clapeta de la acceleratie dus. Scoate mufa la debit-metru, pornesteo si las-o asa 3-5 min si mergi cu ea, daca tot face e senzorul ala dus.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
vezi ca e posibil sa fie senzorul de clapeta de la acceleratie dus. Scoate mufa la debit-metru, pornesteo si las-o asa 3-5 min si mergi cu ea, daca tot face e senzorul ala dus. fratilor am rezolvato cu treaba aia cu oscilarea relantiului (definitiv deci nu mai face deloc oscilarea) dar din cand in cad mai galopeaza si imi da rateuri ![]() ![]() fratilor am rezolvato cu treaba aia cu oscilarea relantiului (definitiv deci nu mai face deloc oscilarea) dar din cand in cad mai galopeaza si imi da rateuri ![]() ![]() oscilarea era din debitmetru...... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 01:32 AM |