![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............ ![]() ![]() ce masina ai ce mot? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
pai e un e36 din 91` motor 1.8 si nsh mai zimi ce datelii sa iti dau!!! asta ar fi motoru identic cu asta aha m 40 , vezi sa nu umbli la cablul da acceleratie , se deregleaza si tps ,adica clapeta de acc., trebuie tot din debitmetru, bine ar fi cu un tester,daca nu reusesti...0722573369 mie imi facea problema asta dinaite sa umblu la debitmetru si am zis k e prima data sonda lambda am facut ce am zis in primu comm si am vaz k mergge p urma am umblat la debit metru si tot acelasi lucru deci cand am pornito prima data am zis gata am ramas fara benzina deci asa de rau se misk se oprea dintro data nu imi dadea voie sa o accelerez deci nici macar nu imi dadea voie sa plek dupa loc asa de rau eara am mai pornita de cateva ori de 7 sau 8 ori si tot asa acum face un pic mai bine adik merge mers cu ea dar nu imi da voie sa o accelerez peste 3000rpm, cum o accelerez peste 3000 vine in nas imi ia toata vlaga si pana ajunge la 3000 zici k merge in 3 pistoane (bujiile nu au cum sa fie k leam verificat nu sunt angrasate sau alcv) si se aude pe toba zici k e trabant par par par asa de urat deci mam speriat knd am auzit sunetul si nsh ce sa ii fac/.... ![]() mai poate fi regulatorul dupa rampa de injectoare , sau pompa de benzina,umbland la deb. ii spune calc. ca intra mai mult aer si timpul de inj. este mai mare,tre. verificat mai multe |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 02:04 AM |