![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
motorasu de relanti ar fi asta care l-am incercuit in poza,din prima asa nu cred ca avea cum sa se arda sau sa se infunde cu ulei cum am mai intalnit,daca zici ca inainte mergea.verifica daca nu cumva nu e bagata mufa de alimentare la el cum trebuie,sau daca nu cumva ai vreun furtun desfacut si trage ceva aer fals.dar repet,daca de cand am umblat al debitmetru zici ca iar nu mai merge si nu tine relanti,tot de acolo e
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:17 AM |