IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> problema cu debit metru, help...
by_Alex_zEu
post Aug 21 2010, 01:38 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 38
Joined: 23-June 10
Member No.: 3,432
Car: e36
Engine: 1.8



cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............ blink.gif mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Mihai_AMD
post Aug 21 2010, 03:16 PM
Post #2


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(by_Alex_zEu @ Aug 21 2010, 01:38 PM) *
cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............ blink.gif mad.gif

eventual pune o poza cu motoru tau sau una de pe net cu motor ca al tau si iti arat(am) unde e motorasu de relanti daca ala vrei sa il cureti
INSA daca zici ca ai umblat la detmetru si aopi nu mai tine relantiu,ce treaba sa aibe motorasu de relanti? automat nu ai umblat bine la detmetru,incearca sa mai dai inainte sau inapoi de rotita aia de la detmetru si vezi daca merge relativ ok.un reglaj la detmetru ok nu cred ca il poti face tu,numai sa il nimeresti

in general...nu e recomandat sa umbli in debitmetru si sa il reglezi tu,neamtu cand l'a facut,l'a sigilat,daca era o piesa cu reglaj (gen carburator,delco) sau mai stiu eu ce ansamblu care in 2 sec poti s aiei surubelnita sa umbli pe acolo,DA,insa asa....capacu ala de la debitmetru vine de fabrica sigilat nu cu usita de vizitare
bafta

This post has been edited by db85amd: Aug 21 2010, 03:21 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 10:40 AM