![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 38 Joined: 23-June 10 Member No.: 3,432 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
cred ca am facuto de oaie cum se zice pe romaneste am umblat acum vreo 3 zile la debit metru mai umblasem si mai demult dar o facusem foarte bine dar acum nu imi mai tzine nici relantiu se opreste motoru nu are fortza deloc nsh ce poate sa fie sonda lambda am scoso ieri si functioneaza (am verificato in felul urmator am scos mufa si cand am pornito dadea un fum negru de nu te vedeai knd am bagato la loc nu mai dadea fum negru deci nu e de la sonda lambda) mi sa zis sa ii curat nsh ce de relantiu nici macar nsh unde e zicetzimi si mie o idee k nsh ce sa ii mai fac............ ![]() ![]() eventual pune o poza cu motoru tau sau una de pe net cu motor ca al tau si iti arat(am) unde e motorasu de relanti daca ala vrei sa il cureti INSA daca zici ca ai umblat la detmetru si aopi nu mai tine relantiu,ce treaba sa aibe motorasu de relanti? automat nu ai umblat bine la detmetru,incearca sa mai dai inainte sau inapoi de rotita aia de la detmetru si vezi daca merge relativ ok.un reglaj la detmetru ok nu cred ca il poti face tu,numai sa il nimeresti in general...nu e recomandat sa umbli in debitmetru si sa il reglezi tu,neamtu cand l'a facut,l'a sigilat,daca era o piesa cu reglaj (gen carburator,delco) sau mai stiu eu ce ansamblu care in 2 sec poti s aiei surubelnita sa umbli pe acolo,DA,insa asa....capacu ala de la debitmetru vine de fabrica sigilat nu cu usita de vizitare bafta This post has been edited by db85amd: Aug 21 2010, 03:21 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 10:40 AM |