![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 27-June 08 From: Buzau Member No.: 1,694 Car: E36 Engine: 318is ![]() |
Salut baieti, am si eu unele probleme cu un 318is din '94.
Prima problema ar fi faptul ca mi se reseteaza ora la OBC (cel simplu), cateodata ramane blocata temperatura dar ii scot mufa si o bag si-si revine. Alta problema ar fi ceasul de temperatura din bord, merge foarte rar, se ridica putin apoi scade de tot. Si ultima problema sau nelamurire este ca mi se incalzesc oglinzile mereu cand am motorul pornit fara sa pornesc dezaburirea, este normal? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Confunzi un pic problema.
![]() Acele pete maro pe care le-ai văzut pe unele oglinzi nu erau cauzate de faptul că oglinzile erau īncălzite non-stop ci de vechime. Oglinzile heliomate au un lichid īn interior. La unele oglinzi, acel lichid se vede la suprafaţă īn unele puncte. Chestia asta nu se īntāmplă doar la BMW ci şi la alte mărci, de exemplu la Mercedes. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Confunzi un pic problema. ![]() Acele pete maro pe care le-ai văzut pe unele oglinzi nu erau cauzate de faptul că oglinzile erau īncălzite non-stop ci de vechime. hmmm...nush ce sa zic....am acasa cred ca 10-12 geamuri de oglinzi(5-6perechi) destul de vechi de la e12 sau e28 insa nu am vazut sa aibe problema asta si sunt chair vechi au peste 25ani....pe cand la e46 sau e39,care mai mult de 10-12 ani nu au am vazut destul de des marginile maronii... PROBABIL la astea mai noi care am zis mai sus merge mai bine incalzirea si de aia se ard mai repede... sau altfel zis,daca cumpar 2 geamuri noi,unul il las in casa pe masa 10ani si celalalt il pun la masina,cred ca cel din casa va ramane ca nou,pe cand cel de pe masina se va arde,deci problema cu arsurile pe margine cred ca e cauzata nu de vechime ci de timpul de cat au functionat -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 10:20 PM |