Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme 318is
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
Gycone
Salut baieti, am si eu unele probleme cu un 318is din '94.
Prima problema ar fi faptul ca mi se reseteaza ora la OBC (cel simplu), cateodata ramane blocata temperatura dar ii scot mufa si o bag si-si revine. Alta problema ar fi ceasul de temperatura din bord, merge foarte rar, se ridica putin apoi scade de tot. Si ultima problema sau nelamurire este ca mi se incalzesc oglinzile mereu cand am motorul pornit fara sa pornesc dezaburirea, este normal?
Ciupanezu
Este normal să fie īncălzite oricānd este motorul pornit.
Mihai_AMD
CITAT(Ciupanezu @ Aug 14 2010, 10:02 PM) *
Este normal să fie īncălzite oricānd este motorul pornit.

dap,chiar m'am contrazis cu cineva "la cutite" ca la bmw,cel putin,incalzirea pe oglinzi merge nonstop cat contactul e pus implicit motorul pornit,,,
cam aiurea...mai ales vara cand sunt enspe gradesi bietele geamuri ard
de altfel,eu unul numai la bmw am vazut geamuri parlite,stiti voi,se creeaza o buza maronie,neuniforma pe marginea geamurilor...

si ca sa revenim la oile noastre
deci de oglinzi nu te speria
cu ceasul din bord:incearca cu alta sonda temperatura de la un amic,vezi daca sta ok acul ia'ti una noua,SAU posibil sa ai vreun fir din cablaj frecat/intrerupt si uneori mai atinge cate o litza din el si isi revine(a patit un amic la un 320d e46,frecase cablajul de la injectoru 4,undeva sub capacu ala care acopera filtru polen si nu mai pornea,intrerupsese motorina spre toata rampa,greu de tot cineva de la un service a constatat CA CAblajul se frecase si intrerupsese)

scz de atata vorbarie,si nu in ultimu rand probeaza si alte ceasuri,poate e din vreo masa din ceasul tau de bord

bafta

Ciupanezu
Confunzi un pic problema. smile.gif

Acele pete maro pe care le-ai văzut pe unele oglinzi nu erau cauzate de faptul că oglinzile erau īncălzite non-stop ci de vechime.

Oglinzile heliomate au un lichid īn interior.
La unele oglinzi, acel lichid se vede la suprafaţă īn unele puncte.

Chestia asta nu se īntāmplă doar la BMW ci şi la alte mărci, de exemplu la Mercedes.

xox
Macar acum stiu sigur ca n-am oglinzi incalzite laugh.gif
georgem
QUOTE (xox @ Aug 15 2010, 05:05 AM) *
Macar acum stiu sigur ca n-am oglinzi incalzite laugh.gif

Poate s-a ars incalzirea intre timp, la mine asa s-a intamplat. Si dupa ce mi-au furat prima data oglinda de stanga macar cu atat m-am ales, la noua oglinda am avut incalzire functionala. Acum sunt la a treia (deci mi-au mai furat-o odata), si in calzirea functioneaza in continuare. Pe dreapta nu am incalzire, cred ca e oglinda originala. Cred ca nu se cauta asa de mult oglinda de pe dreapta. (Oglinzile de la mine se potrivesc si la E36, de aceea cred ca au cautare mai mare).
Mihai_AMD
CITAT(Ciupanezu @ Aug 14 2010, 11:14 PM) *
Confunzi un pic problema. smile.gif

Acele pete maro pe care le-ai văzut pe unele oglinzi nu erau cauzate de faptul că oglinzile erau īncălzite non-stop ci de vechime.

hmmm...nush ce sa zic....am acasa cred ca 10-12 geamuri de oglinzi(5-6perechi) destul de vechi de la e12 sau e28 insa nu am vazut sa aibe problema asta si sunt chair vechi au peste 25ani....pe cand la e46 sau e39,care mai mult de 10-12 ani nu au am vazut destul de des marginile maronii...
PROBABIL la astea mai noi care am zis mai sus merge mai bine incalzirea si de aia se ard mai repede...
sau altfel zis,daca cumpar 2 geamuri noi,unul il las in casa pe masa 10ani si celalalt il pun la masina,cred ca cel din casa va ramane ca nou,pe cand cel de pe masina se va arde,deci problema cu arsurile pe margine cred ca e cauzata nu de vechime ci de timpul de cat au functionat
Ciupanezu
Păi acele sticle sunt heliomate sau electrochrome? smile.gif

Geamurile alea de E12 sau E28 sunt foarte probabil din sticlă normală.
Mihai_AMD
CITAT(Ciupanezu @ Aug 15 2010, 11:04 AM) *
Păi acele sticle sunt heliomate sau electrochrome? smile.gif

Geamurile alea de E12 sau E28 sunt foarte probabil din sticlă normală.

huh.gif stai ca mai bagat in ceata
nu prea stiu cum sa le diferentiez...poti sa le faci o mica descriere?....
la e46 si e39 care am vazut eu cred ca erau tot normale,ca pe spate nu aveau decat 2 fire de la incalzire
Ciupanezu
Cele cu fir īn plus sunt cele electrochrome.

Oglinzi numite heliomate - cu tentă albastruie sau maro (nu sunt heliomate precum ochelarii de vedere, adică nu au capacitaţi fotocrom; fotocrom, adică se īntunecă īn prezenţa razelor UV)

Oglinzi electrochrome - arată ca o sticlă normală, īnsă īn interior există cristale lichide. La lumină puternică depistată de un senzor, cristalele lichide sunt īncărcate electric, ceea ce duce la īntunecarea foarte rapidă a sticlei.

Din cāte am văzut eu, doar acestea se pătează.
Mihai_AMD
CITAT(Ciupanezu @ Aug 15 2010, 11:52 AM) *
Cele cu fir īn plus sunt cele electrochrome.

Oglinzi numite heliomate - cu tentă albastruie sau maro (nu sunt heliomate precum ochelarii de vedere, adică nu au capacitaţi fotocrom; fotocrom, adică se īntunecă īn prezenţa razelor UV)

Oglinzi electrochrome - arată ca o sticlă normală, īnsă īn interior există cristale lichide. La lumină puternică depistată de un senzor, cristalele lichide sunt īncărcate electric, ceea ce duce la īntunecarea foarte rapidă a sticlei.

Din cāte am văzut eu, doar acestea se pătează.

acum am inteles ce inseamna fiecare ms
credeam ca si cele heliomate au ceva fire in plus
am si de la e12 din 78 inseamna oglinzi heliomate,sunt chiar albastrui
Gycone
Multumesc de lamuriri...dar totusi cu OBC-ul este enervant deoarece trebuie sa setez ora la 1-2 zile...acum am renuntat s-o mai fac pt ca se reseteaza.
Gycone
Ma confrunt c-o noua problema si sper ca ati patit si voi. Nu-mi merge faza lunga pe partea stanga, initial credeam ca-i becul ars, l-am schimbat dar degeaba. Sigurantele sunt toate ok....nu stiu ce poate fi.
MeHigh
poate un contact imperfect la farul ala impiedica becul sa se aprinda.
ne vrei raul, sau de ce speri ca am patit si noi?
Gycone
QUOTE (MeHigh @ Aug 27 2010, 11:37 AM) *
poate un contact imperfect la farul ala impiedica becul sa se aprinda.
ne vrei raul, sau de ce speri ca am patit si noi?

Ca sa-mi dati direct solutia. Am miscat de fire, am verificat contactele, nimic, n-ajunge curent la far la faza lunga.
Mihai_AMD
CITAT(Gycone @ Aug 27 2010, 10:47 AM) *
Ca sa-mi dati direct solutia. Am miscat de fire, am verificat contactele, nimic, n-ajunge curent la far la faza lunga.

mergi pe cablaj de la cutia de sigurante spre far,tot la un e36 am gasit fir frecat si intrerupt
Gycone
QUOTE (db85amd @ Aug 28 2010, 11:39 PM) *
mergi pe cablaj de la cutia de sigurante spre far,tot la un e36 am gasit fir frecat si intrerupt

Au sigurante separate pt fiecare far?
Gycone
Am descoperit o noua problema. Cand dau drumul la caldura imi baga cald doar la picioare si parbriz, spre fata imi baga rece. Mentionez ca nu am aer conditionat. Este normal? Daca nu, care este problema ?
tomado e28 owner
Inchide aerul sa nu mai vina din exterior, pune pe recirculare. Altfel iti vine aer la temperatura din exterior. Ar fi dubios sa-l raceasca blink.gif
florin83
QUOTE (Gycone @ Sep 5 2010, 05:30 PM) *
Am descoperit o noua problema. Cand dau drumul la caldura imi baga cald doar la picioare si parbriz, spre fata imi baga rece. Mentionez ca nu am aer conditionat. Este normal? Daca nu, care este problema ?


Vezi rotita de pe grila centrala (deasupra casetofonului) sa nu fie pe albastru (rece).
Gycone
QUOTE (florin83 @ Sep 5 2010, 06:34 PM) *
Vezi rotita de pe grila centrala (deasupra casetofonului) sa nu fie pe albastru (rece).

Nu am rotita de-aia deoarece nu am AC. Si nici nu am buton de recirculare , imi baga rece doar cand dau sa dea spre fata, cand mut spre celelalte baga cald.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.