![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 45 Joined: 13-July 06 Member No.: 382 ![]() |
Care e faza aunci cand se scoate joja de la ulei cu motorul pornit? Am auzit o gramada de povesti, dar nu stiu ce sa cred. Am scos si eu joja cu motorul pornit, dar nu sa auzit nici o schimbare in functionarea motorului. Doar cand am desfacut capacul pe unde se pune ulei a scazut un pic turatia motorului. nimic altceva, nu a sarit ulei, nu sa oprit motorul nimic. Ce ar fi trebuit sa se intample ? motor 1.8 M40
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Īn mod normal, īn cazul īn care capacul de ulei ar fi "sărit" īntr-adevăr, asta īnsemna că aveai presiune de ulei, iar asta nu e o problemă, ba din contră.
Pe de altă parte, aia cu săritul jojei e la nivel de basm sau poveste, la fel ca săritul pistoanelor prin capotă. This post has been edited by Ciupanezu: Apr 2 2010, 09:00 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Īn mod normal, īn cazul īn care capacul de ulei ar fi "sărit" īntr-adevăr, asta īnsemna că aveai presiune de ulei, iar asta nu e o problemă, ba din contră. Pe de altă parte, aia cu săritul jojei e la nivel de basm sau poveste, la fel ca săritul pistoanelor prin capotă. presiunea de ulei se manifesta in circuitul de ungere, la fluidul de lucru, adica in ulei. presiunea gazelor din carterul motorului este altceva, chiar daca au vapori de ulei. despre saritul jojei de ulei la un motor gen dacia, poti sa-ti confirmi asta vorbind cu cva soferi profesionisti mai in varsta, utilizatori la greu de dacii obosite, gen taxi de ex. This post has been edited by brown.shark: Aug 10 2010, 01:29 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 11:11 AM |