![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, ma gandeam ca era simplu...
![]() Dar pana la urma am pus benzinar pe masina, avea prea multe belele dizelul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Omu' se incapataneaza sa ridice in slavi generatiile astea de plasticaraie pe un forum unde s-au strans in general posesori sau admiratori de masini vechi
![]() ![]() Interceptore, daca zici ca puteai avea e39 sau e46 si ai refuzat, clar esti defect ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Omu' se incapataneaza sa ridice in slavi generatiile astea de plasticaraie pe un forum unde s-au strans in general posesori sau admiratori de masini vechi ![]() ![]() Interceptore, daca zici ca puteai avea e39 sau e46 si ai refuzat, clar esti defect ![]() ![]() Mie īmi place să fiu foarte clar, aşa că voi īncerca să te lămuresc. Eu nu mă īncăpăţānez deloc, pur şi simplu sunt om un care spune ceea ce gāndeşte, nu sunt un om fals. Eu nu ridic maşinile noi īn slăvi, mie īmi plac toate BMW-urile, şi noi şi vechi. Dacă aş trăi īntr-o ţară īn care să poţi avea mai multe maşini chiar dacă stai la bloc, aş lua mai multe, printre care şi vechi. Īnsă la noi nu e posibil aşa ceva. Dacă ţii o maşină īn stradă, imediat intră īntr-un proces de degradare, toţi bulangii o zgārie voit sau nu, e foarte enervant. Şi nu spun asta ca să caut simpatia cuiva, chiar mi-ar plăcea să am un E30 coupe īn stare bună, un E9, un M5 E34, un E28 impecabil etc. Iar eu am vorbit de maşini vechi, n-am zis cazane ruginite aşa cum sunt multe, aşa că n-are rost să spui că sunt generaţii de plasticăraie, toate maşinile avānd īn proporţie mai mare sau mai mică şi alte materiale īn afară de fier. Iar eu nu pornesc aceste discuţii īn caz că nu ai observat, eu nu intru pe un topic unde se discută de vreo problemă tehnică specifică unui model vechi spunānd: "Băi, ce chestie, la astea noi nu se īntāmplă aşa. Nasol de tot, chiar naşpa!" Eu intervin doar cānd unii spun că maşinile noi sunt nasoale, īnsă ei nu sunt īn situaţia de a avea posibilitatea de a cumpăra o maşină nouă, prin urmare de ce să o sugereze aiurea? Cāt despre "admiratorii şi pasionaţii de maşini vechi", sunt cāţiva astfel de pasionaţi pe acest forum, īnsă cred că eşti de acord cu mine că unii şi-au luat BMW-uri vechi doar pentru a avea un BMW, nu pentru că iubesc maşinile vechi, pur şi simplu au vrut o maşină străină cu un anumit statut şi nu-şi permiteau alta mai nouă. Pasionaţii adevăraţi sunt rari, nu eşti pasionat doar dacă eşti posesor şi postezi pe un forum. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 6 2010, 07:23 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 06:19 AM |