Help - Search - Members - Calendar
Full Version: New cars vs Old cars
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
brown.shark
QUOTE (TiL @ Aug 5 2010, 12:46 PM) *
Mda, ma gandeam ca era simplu... biggrin.gif
Dar pana la urma am pus benzinar pe masina, avea prea multe belele dizelul.


crede-ma ca motorul ala avea o calitate a materialelor in el de nu mai gasesti azi la BMW
Ciupanezu
Motoarele de la BMW sunt cel puţin la fel de bune īn prezent, d-aia cāştigă premii peste premii şi sunt atāt de lăudate.

Mă rog, de fapt sunt mult mai bune.
tomado e28 owner
Castiga premii si sunt laudate motoarele noi, abia scoase din fabrica, e normal sa functioneze bine wink.gif Cat de rezistente sunt se va putea spune peste vreo 20 de ani.
Ciupanezu
Eu cred că se poate spune chiar de acum.

Aceste motoare sunt testate, multe parcurg foarte mulţi km, BMW nu are probleme cu fiabilitatea motoarelor.

Eu am īncredere īn BMW cānd vine vorba de motoare.

Aceste premii sunt cāştigate īn ultimii 10-15 ani, nu este ceva nou.
bartro
QUOTE (tomado e28 owner @ Aug 5 2010, 02:30 PM) *
Castiga premii si sunt laudate motoarele noi, abia scoase din fabrica, e normal sa functioneze bine wink.gif Cat de rezistente sunt se va putea spune peste vreo 20 de ani.

Vorbim atunci.
brown.shark
hai sa nu ne mai dam dupa cires, oricum frecventa pb aparute la masinile noi nu se compara cu ce era la cele vechi. iar ca materiale...sa lasam....la astea noi, articolele d cauciuc d p punti....o padure d senzori facuti la micron sa nu tina mai mult d xx km...nu e comparatie d facut
Ciupanezu
Apar probleme la piese care pe maşini vechi de multe ori nu există.

Motoarele sunt bune, despre asta discutam, hai să lăsăm subiectivismul.

Motoarele īn sine sunt foarte fiabile şi rezistente.

Fiabilitatea a scăzut din cauza creşterii complexităţii tehnice dar şi din cauza marketing-ului.

Pe de altă parte, este foarte greu să emiţi păreri despre maşinile noi cānd nu ai avut īn viaţa ta aşa ceva.
Cu alte cuvinte, să vorbească de fiabilitate unul care a avut un BMW luat nou sau măcar luat de la primul proprietar, īntreţinut ca lumea, şi nu vechi de 10 ani.
Fiabilitatea este foarte lejer influenţată de īntreţinere şi exploatare, aşa că majoritatea BMW-urilor din ţară nu sunt deloc un etalon, fiind maşini aduse īn Romānia cānd deja aveau peste 150 000 km.

Sau putem discuta discuţii īn continuare...
brown.shark
relax. un e38 luat d nou d la bavaria a avu un pomelnic d belele absurde, si marea majoritate d la calitatea pieselor, s-au dus bucsele d la bratele d AL d p spate in 1 an, masina doar d oras si rareori 3 persoane, jantele ei originale si condusa civilizat, a l doilea set la fel, originale, garantie, la al treilea incercau sa ne scoata cu amanari din garantie...dar... electrice aiurea nu mai vb...asa ca...oamenii fac economie dar p buzunarul clientului...si nu numa bmw...sa nu crezi ca as avea cva cu firma...la merc oricine stie masinile zice ca w126 e ultima masina cu feeling d merc
tomado e28 owner
S-au adaptat. Se castiga bine din piese. Am avut ocazia sa studiez de aproape un seria 3, noua generatie, expus pe o platforma. E vizibil ca merg si ei la minim cu consumul de material, pentru a rezista concurentei. Probabil in UE, datorita calitatii infrastructurii rutiere rezista, aici multa lume se plange de calitatea lor.

Cat despre motoare, marca asta e renumita pentru performanta si calitatea lor. Nu neaga nimeni cresterea performantelor, dar compromisul poate fi scaderea fiabilitatii. Ne vom da seama peste ceva timp daca e asa. Din start ideea de a face o masina sa tina 20 de ani a fost abandonata. Trebuie sa iasa din circulatie dupa o vreme ca sa poti vinde altele noi.

Cineva care-si da cu parerea despre absolut orice nu poate sa le ceara altora sa nu-si exprime opinia, mai ales daca e fundamentata.
Ciupanezu
Şi cum ţi-ai dat tu seama de proasta calitate a unui E90?
Culmea, E90 e unul dintre cele mai fiabile modele īn producţie.

Calitatea materialelor a crescut simţitor la modelele noi.

O maşină ţină şi 20 de ani dacă o īntreţii corespunzător, totul ţine de proprietar.
A mea īţi garantez că va fi īn stare perfectă de funcţionare şi peste 10 ani deşi nu este E12, E28 sau E34.

Pe de altă parte, o grămadă de BMW-uri, vechi sau noi, sunt nişte cazane infecte, iar asta nu din cauza producătorului ci din cauza proprietarilor.

Simt nevoia să te corectez, eu nu-mi dau cu părerea despre orice ci doar despre domeniile la care mă pricep. Cānd nu ştiu ceva, prefer să tac şi să mă documentez foarte bine, nu vorbesc fără argumente niciodată.
Fundamentul poate fi doar aparent.
Argumentele sunt de calitate diferită.


QUOTE (brown.shark @ Aug 5 2010, 03:13 PM) *
relax. un e38 luat d nou d la bavaria a avu un pomelnic d belele absurde, si marea majoritate d la calitatea pieselor, s-au dus bucsele d la bratele d AL d p spate in 1 an, masina doar d oras si rareori 3 persoane, jantele ei originale si condusa civilizat, a l doilea set la fel, originale, garantie, la al treilea incercau sa ne scoata cu amanari din garantie...dar... electrice aiurea nu mai vb...asa ca...oamenii fac economie dar p buzunarul clientului...si nu numa bmw...sa nu crezi ca as avea cva cu firma...la merc oricine stie masinile zice ca w126 e ultima masina cu feeling d merc


Sunt foarte relaxat, īnsă am cam ajuns la saturaţie cu aceste păreri fără fundament real.

Eu īţi zic de motoare, iar tu īncepi cu bucşele care au picat īntr-o ţară cu drumuri similare cu alte ţări care au trecut recent prin război.

Părerea mea este că absolut orice maşină abia apărută are destule probleme īn primii 2 ani de fabricaţie, probleme rezolvate ulterior pe garanţie prin recall-uri, iar modelele mai recente sunt corectate, astfel īncāt devin mai bune, iar o singură maşină nu este un etalon nici măcar pentru acel model, darămite pentru o generaţie īntreagă de maşini.

Iar feeling-ul de Mercedes există cu siguranţă īn marea majoritate a Mercedes-urilor actuale.
Cu siguranţă nu sunt la fel de fiabile ca un bot de cap sau o Cobra, īnsă feeling-ul există īn continuare.
Aud foarte des tot felul de afirmaţii similare, de exemplu: "BMW-urile noi nu mai sunt, frăţie, BMW-uri. E34 e ultimul Bemve."

Ai mai spus tu acum ceva vreme, dacă-mi amintesc bine, că nişte plăcuţe originale sh sunt mai bune decāt unele noi.
Cam īn aceeaşi manieră e şi chestia asta cu materialele slabe din care sunt fabricate motoarele moderne.

Īn zeci de ani a avansat mult tehnologia, acum există materiale mai uşoare şi culmea, mai rezistente decāt īn trecut.
tomado e28 owner
Nu vorbeam de e90, ci de noul model. Stii tu ca aliajele utilizate acum sunt mult mai rezistente decat otelul folosit acum 30 de ani? Ai studiat treaba asta? Ai niste date? Plasticul e mai fiabil, adevarat, nu rugineste. Mie mi s-a parut destul de subtirel facut. Depinde dupa ce standarde privesti. Probabil isi indeplineste foarte bine functia de bun de consum. Ca design imi place.

Fiabilitate se vede mai bine in Ro, unde conditiile nu sunt asa de bune. Masina ta nu e etalon, sunt convins ca o poti mentine in stare buna. Si eu o pot mentine inca 100 ani, nu e relevant. Plus ca ai avut ceva probleme. Deja e o masina veche, proiectata acum 15 ani, nu mai reprezinta noua generatie de masini BMW.

Nu ma corectezi, ma contrazici, e o diferenta. Si orice topic s-ar face, de la m21 pana la maimute spatiale, gasesti tu ceva de adaugat.

Scuze de off-topic, dar trebuie sa-i raspund omului tongue.gif
xox
Eu nu vad aici decat offtopic masiv.

Ciupa tu cumva ai dreptate, dar nu vrei sa accepti si alt punct de vedere, vad ca pe nicaieri nu faci asta. Intelege o data pentru totdeauna ca in momentul in care explici punctul tau de vedere, trebuie sa-l argumentezi.

La e30 bordul era din lemn presat (ori ceva de genul asta) la e46 este din plastic.

Ideea e ca altfel se simtea acela, altfel asta. Ce-i asa complicat?

Si tot offtopic: cate bmw-uri ai avut tu? Eu am avut 3, sunt la al 4-lea, ca sa fim intelesi de ce pot compara cum erau facut acum 30 ani fata de acum 10 ani smile.gif

PS: Nu ma cert, pun o intrebare si-mi exprim parerea. Nu e un atac la persoana. Si daca tonul pare condescendent, e pentru ca asa e. Respect si ascult opiniile altora, vreau doar sa stiu care-i motivul pentru care sunt exprimate. Ori imi bat eu capul prea mult cu troll-ii?
bartro
on-topic va rugam. Nu avem nici un troll pe aici, xox smile.gif
xox
Ai dreptate, dar nu-mi mai pot edita mesajul, some1 else must do it 4me. smile.gif
Ciupanezu
QUOTE (tomado e28 owner @ Aug 5 2010, 11:07 PM) *
Nu vorbeam de e90, ci de noul model. Stii tu ca aliajele utilizate acum sunt mult mai rezistente decat otelul folosit acum 30 de ani? Ai studiat treaba asta? Ai niste date? Plasticul e mai fiabil, adevarat, nu rugineste. Mie mi s-a parut destul de subtirel facut. Depinde dupa ce standarde privesti. Probabil isi indeplineste foarte bine functia de bun de consum. Ca design imi place.

Fiabilitate se vede mai bine in Ro, unde conditiile nu sunt asa de bune. Masina ta nu e etalon, sunt convins ca o poti mentine in stare buna. Si eu o pot mentine inca 100 ani, nu e relevant. Plus ca ai avut ceva probleme. Deja e o masina veche, proiectata acum 15 ani, nu mai reprezinta noua generatie de masini BMW.

Nu ma corectezi, ma contrazici, e o diferenta. Si orice topic s-ar face, de la m21 pana la maimute spatiale, gasesti tu ceva de adaugat.

Scuze de off-topic, dar trebuie sa-i raspund omului tongue.gif


Nu există un alt nou model.
Există E90 prefacelift şi E90 LCI.

Eu mă refer la motoare, nu la aripi sau alte elemente de caroserie.

La ce plastic te referi?
La aripi? La bări? Care-i problema dacă sunt din plastic?
Eu am nişte standarde destul de īnalte, sunt chiar foarte pretenţios.
Avānd īn vedere că o maşină modernă este mai sigură decāt una mai veche, prima este superioară.
O maşină modernă e mai sigură īn caz de accident, cred că nu are rost să ne contrazicem pe acest subiect.
Bunuri de consum sunt şi BMW-urile de acum 20 de ani.
O maşină care nu-i un bun de consum este o maşină fabricată īn serie limitată, asamblată manual.

Eu nu cred că fiabilitatea se vede bine īn Romānia pentru că la noi sunt condiţii anormale.
Combustibil prost, exploatare extremă, revizii făcute după ureche, condiţii slabe de servisare.

Nici n-am spus că reprezintă generaţia nouă, īnsă sunt mulţi care vorbeau aiurea spunānd că E39 e o maşină proastă din plastic, că nu e un BMW adevărat, plus multe alte elucubraţii.

Am ceva de comentat pentru că e un forum auto.
Dacă ar fi vorba de lucruri la care nu mă pricep, n-aş posta.


QUOTE (xox @ Aug 6 2010, 12:51 AM) *
Eu nu vad aici decat offtopic masiv.

Ciupa tu cumva ai dreptate, dar nu vrei sa accepti si alt punct de vedere, vad ca pe nicaieri nu faci asta. Intelege o data pentru totdeauna ca in momentul in care explici punctul tau de vedere, trebuie sa-l argumentezi.

La e30 bordul era din lemn presat (ori ceva de genul asta) la e46 este din plastic.

Ideea e ca altfel se simtea acela, altfel asta. Ce-i asa complicat?

Si tot offtopic: cate bmw-uri ai avut tu? Eu am avut 3, sunt la al 4-lea, ca sa fim intelesi de ce pot compara cum erau facut acum 30 ani fata de acum 10 ani smile.gif


Eu īntotdeana īmi argumentez punctul de vedere, problema este că cei mai mulţi oameni nu vor să accepte părerile altora.
Eu am aproape īntotdeauna un contraargument logic.

La E46 şi E39 bordul este dintr-un plastic cauciucat.
Avānd īn vedere că bordul īşi face foarte bine treaba, arată foarte bine, este rezistent, care-i problema?
Cei mai mulţi nu reclamă felul īn care te simţi īntr-un BMW nou ci calitatea, īnsă vorbesc de lucruri pe care nu le cunosc şi pe care nu şi le permit, aici e problema.

Am avut un singur BMW, īnsă tata a avut un Mercedes W124 cu care am mers destul de mult, aşa că ştiu şi cum este o maşină veche.
Iar E30 am condus şi eu.

Nu cred că are vreo relevanţă cāte BMW-uri am avut, te asigur că am condus foarte multe, atāt mai vechi cāt şi mai recente, chiar şi unele noi.

Ca să īncheiăm subiectul, pe mine mă deranjează părerile fără nici o legătură cu realitate ale celor care spun că BMW-urile noi sunt mult mai slabe decāt cele vechi, fiabilitatea e la pămānt, practic ei nu-şi permit aşa ceva dar nici n-ar vrea, se simt bine cu ce au, adică, mai pe scurt:


Normal că maşinile vechi au ceva special, īnsă asta nu īnseamnă că maşinile mai noi sunt proaste sau slabe din punct de vedere calitativ.
INTERCEPTOR
va rog eu frumos.pe orice topic unde este ciupanezu lasa til in pace.pe mine ma oboseste rau sa i citesc explicatiile .asa ca va implor..daca eu pot sa rezist sa nu ma mai obosesc s ai raspund.sa faceti la fel.lasa ti omu cu masina care si o permite .......in lume alui perfecta..
una peste alta..s a rezolvat ceva cu masina


rog orice moderator sa faca ceva cu divergentele astea ca au devenit plictisitoare.gen ciupanezu vs old cars..

nuu
cred ca tu nu ai inteles
noi nu avem nimic cu astea noi.nu ne intereseaza.iar tu incerci sa ne speli creierulsi insisti..daca vezi ca suntem settati pe ceva si deconsideram orice inovatie tehnica...........obosesc sa citesc pagini de argumente
sunt bune sunt frumoasa sunt mai sigure mai economice..........tot nu ai inteles .nu en intereseaza.si stai linistit ca daca vroiam avem e 39 sau 3 46.....de foarte mult timp.insa nu ma inter
si de aia schimbul de replici este inutil
de aia i rog pe baieti sa te lase .sa nu te mai racaie.ca eu sincer m am saturat.
eu nu intr u pe bmw owners sa faca pe acolo scandal si schimb de replici old vs new
da l dreacu de forum.ca ma enerveaza discutiile astea in contre
zici ca suntem pdl vs psd vs pnl
Ciupanezu
laugh.gif

Tu n-ai īnţeles că eu nu am nimic cu maşinile vechi, chiar īmi plac.
Eu nu sunt de acord cu cei care vorbesc aiurea despre maşinile moderne, fără să folosească argumente care stau cu adevărat īn picioare.
Adevăraţii pasionaţi iubesc BMW-urile īn general.
coman cosmin
QUOTE (INTERCEPTOR @ Aug 6 2010, 02:21 PM) *
va rog eu frumos.pe orice topic unde este ciupanezu lasa til in pace.pe mine ma oboseste rau sa i citesc explicatiile .asa ca va implor..daca eu pot sa rezist sa nu ma mai obosesc s ai raspund.sa faceti la fel.lasa ti omu cu masina care si o permite .......in lume alui perfecta..
una peste alta..s a rezolvat ceva cu masina


rog orice moderator sa faca ceva cu divergentele astea ca au devenit plictisitoare.gen ciupanezu vs old cars..

nuu
cred ca tu nu ai inteles
noi nu avem nimic cu astea noi.nu ne intereseaza.iar tu incerci sa ne speli creierulsi insisti..daca vezi ca suntem settati pe ceva si deconsideram orice inovatie tehnica...........obosesc sa citesc pagini de argumente
sunt bune sunt frumoasa sunt mai sigure mai economice..........tot nu ai inteles .nu en intereseaza.si stai linistit ca daca vroiam avem e 39 sau 3 46.....de foarte mult timp.insa nu ma inter
si de aia schimbul de replici este inutil
de aia i rog pe baieti sa te lase .sa nu te mai racaie.ca eu sincer m am saturat.
eu nu intr u pe bmw owners sa faca pe acolo scandal si schimb de replici old vs new
da l dreacu de forum.ca ma enerveaza discutiile astea in contre
zici ca suntem pdl vs psd vs pnl



+1 laugh.gif
bartro
Loc pentru discutii despre masini moderne versus masini vechi.
Ciupanezu
QUOTE (INTERCEPTOR @ Aug 6 2010, 02:21 PM) *
nuu
cred ca tu nu ai inteles
noi nu avem nimic cu astea noi.nu ne intereseaza.iar tu incerci sa ne speli creierulsi insisti..daca vezi ca suntem settati pe ceva si deconsideram orice inovatie tehnica...........obosesc sa citesc pagini de argumente
sunt bune sunt frumoasa sunt mai sigure mai economice..........tot nu ai inteles .nu en intereseaza.si stai linistit ca daca vroiam avem e 39 sau 3 46.....de foarte mult timp.insa nu ma inter
si de aia schimbul de replici este inutil


Tu mai bine vorbeşti pentru tine, nu pentru alţii.
Dacă pe alţii nu i-ar interesa maşinile mai noi, nu ar face comparaţii īntre ele şi cele vechi.
O discuţie n-ar trebui să fie inutilă, problema este că mulţi nu suportă să fie contrazişi.

Pe tine ştiu că nu te interesează, tu ai nişte defecţiuni tehnice. laugh.gif
bartro
Recunosc ca ar fi welcome un BMW (mai) noua in familia. Dar singur nu am puterea financiara acuma. Si mi se pare aiura sa iau o masina in leasing. Foarte ineficient dpdvd financiar. Si sotia pana acuma prefere Yaris-ul, desi poate totusi a devenit cam mic odata cu venirea copilului. Consider si ca nu merita sa ai o masina impecabila in Bucuresti. Se strica oricum. Dar in loc de yaris si E32 ar fi fost fain o seria 5 mai noua, sau o seria 3, dar nu E30 - E46. Ceva relativ modern cu motorizare cat de cat economica - efficient dynamics suna bine.
Asa ca eram happy cu E32, dar parca nu e ce vreau eu. Nici nu e noua, nici nu e veche. E ceva intre. E bun la distante mari, nu da senzati tari pe o suta de metri. Iar eu nu prea merg cu masina, si cand merg, e putin. De aici a venit impuls pentru achizitionare de E12. Care e tare simpatic, dar merge cam prost momentan. Nu poate fi folosit asa cum vreau eu. Dar imi place mai mult decat E32, nu din cauza materiale folosite sau dotari, dar din cauza caracter.
Mai recent si socrii au inceput sa ne intreaba daca nu ar fi timp pentru o masina mai de familia. Si culmea, si sotia acuma era mai deschisa la idea asta. Un pic cam tarziu insa. Am E12 acuma.

Daca pot sa consider E32 masina moderna, si E12 masina retro (fiecare cu perspectivul lui:) ), chiar consider ca cel putin la motor E32 a rezistat mai bine in timp. Cred ca are un rulaj mai mare decat motor de E12, insa sa reprezinta foarte bine. La bloc ma refer. Chiulasa oricum a fost 'refacut'. O sa am multe munca la bloc de e12 pana merge ca cel de E32. Daca mai este posibil asa ceva.
tomado e28 owner
Omu' se incapataneaza sa ridice in slavi generatiile astea de plasticaraie pe un forum unde s-au strans in general posesori sau admiratori de masini vechi smile.gif Discutii fara rost. Ar mai trebui un topic diesel vs benzina laugh.gif
Interceptore, daca zici ca puteai avea e39 sau e46 si ai refuzat, clar esti defect tongue.gif tongue.gif
haifisch
iar voi va incapatanati in general sa faceti un om sa gandeasca exact ca voi....daca asta e parerea lui lasati-l in pace

nici mie nu imi plac ale noi....a fost suficient sa merg doar o data cu un E46 318i si sa nu imi placa...mi s-a parut o masina care si-a pierdut spiritul bmw de altadata....nu ma refer neaparat la motor ca dupa aia am condus E30 318i si desi era in 4 cilindrii conduceam zambind....era altceva DAR ma vedeti facand atata caz?

interceptorule tu cu mana ta ai scris mai sus exact ce trebuia sa scrii dar pe langa asta mai trebuie sa te agiti tu un pic sa te intepi cu ciupanezu ca na ce mi-e etna ce mi-esti tu

masinile noi au si ele punctele lor forte si puntele lor slabe....la fel ca si cele vechi....ca nici alea nu sunt raiul pe pamant

decat atata gargara mai bine va-ti intalni....si va-ti plimba fiecare cu masinile .....faceti un schimb de idei de opinii si toata lumea e fericita...
Ciupanezu
QUOTE (tomado e28 owner @ Aug 6 2010, 06:22 PM) *
Omu' se incapataneaza sa ridice in slavi generatiile astea de plasticaraie pe un forum unde s-au strans in general posesori sau admiratori de masini vechi smile.gif Discutii fara rost. Ar mai trebui un topic diesel vs benzina laugh.gif
Interceptore, daca zici ca puteai avea e39 sau e46 si ai refuzat, clar esti defect tongue.gif tongue.gif


Mie īmi place să fiu foarte clar, aşa că voi īncerca să te lămuresc.

Eu nu mă īncăpăţānez deloc, pur şi simplu sunt om un care spune ceea ce gāndeşte, nu sunt un om fals.

Eu nu ridic maşinile noi īn slăvi, mie īmi plac toate BMW-urile, şi noi şi vechi.

Dacă aş trăi īntr-o ţară īn care să poţi avea mai multe maşini chiar dacă stai la bloc, aş lua mai multe, printre care şi vechi.

Īnsă la noi nu e posibil aşa ceva.
Dacă ţii o maşină īn stradă, imediat intră īntr-un proces de degradare, toţi bulangii o zgārie voit sau nu, e foarte enervant.

Şi nu spun asta ca să caut simpatia cuiva, chiar mi-ar plăcea să am un E30 coupe īn stare bună, un E9, un M5 E34, un E28 impecabil etc.

Iar eu am vorbit de maşini vechi, n-am zis cazane ruginite aşa cum sunt multe, aşa că n-are rost să spui că sunt generaţii de plasticăraie, toate maşinile avānd īn proporţie mai mare sau mai mică şi alte materiale īn afară de fier.

Iar eu nu pornesc aceste discuţii īn caz că nu ai observat, eu nu intru pe un topic unde se discută de vreo problemă tehnică specifică unui model vechi spunānd: "Băi, ce chestie, la astea noi nu se īntāmplă aşa. Nasol de tot, chiar naşpa!"
Eu intervin doar cānd unii spun că maşinile noi sunt nasoale, īnsă ei nu sunt īn situaţia de a avea posibilitatea de a cumpăra o maşină nouă, prin urmare de ce să o sugereze aiurea?

Cāt despre "admiratorii şi pasionaţii de maşini vechi", sunt cāţiva astfel de pasionaţi pe acest forum, īnsă cred că eşti de acord cu mine că unii şi-au luat BMW-uri vechi doar pentru a avea un BMW, nu pentru că iubesc maşinile vechi, pur şi simplu au vrut o maşină străină cu un anumit statut şi nu-şi permiteau alta mai nouă.

Pasionaţii adevăraţi sunt rari, nu eşti pasionat doar dacă eşti posesor şi postezi pe un forum.
haifisch
defineste te rog pasionat adevarat
Ciupanezu
Un om care pur şi simplu iubeşte maşinile.
tomado e28 owner
Eu cred ca cei mai multi de aici tin la masinile lor, ce te face sa crezi altfel? Poate creeaza confuzie activitatea pe multe forumuri. Toti membrii acestui forum, pe care ii cunosc cat de cat, pot fi incadrati la categoria de "pasionat", daca am ajuns sa dezbatem treaba asta.
haifisch
e...sa aflii de la mine ca si eu si multi altii de pe forumul asta am facut sacrificii sa le luam si pe astea vechi si sa le ingrijim....pt ca le iubim si chiar ne place ce avem

asa ca nu o mai lua asa...pasionati din aia care vorbesti tu ii gasesti pe strazi cu numere de franta , austria germania si merg pe naspa cu masini radiate....
Ciupanezu
Văd că sunt īnregistraţi vreo 3000 şi ceva de membri.

Voi credeţi că toţi sunt pasionaţi?

Nu am nici o confuzie.

Da, probabil că dintre utilizatorii care postează zilnic pe forum, adică īn jur de 15 oameni, 90% sunt pasionaţi.

Īnsă sunt mulţi care se dau pasionaţi deşi nu sunt, Romānia e plină de astfel de exemple, adică oameni care şi-au luat un BMW ca să iasă īn evidenţă, să agaţe, din tot felul de astfel de motive.

Şi sunt mulţi care au acte īn regulă dar tot n-au nici o treabă cu pasiunea.

Pasiunea se vede īn funcţie de maşină.
Dacă īntr-adevăr ţii la maşină, faci sacrificii pentru a o aduce la o stare cāt mai bună, o recondiţionezi, o protejezi cāt mai mult, nu-ţi baţi joc de ea.

Astfel de oameni sunt destul de rari, tot respectul pentru ei.4

Dacă aş fi crezut că utilizatorii care postează zilnic pe aici nu ar fi pasionaţi, nu aş mai fi intrat pe acest forum.
bartro
Clar ca sunt, le vedem in fiecare zi.
Dar chiar la poasionati pareri, sau paote modul de abordare de pasiune, poate fi diferit. E bine sa discutam pe un furom chestii de gen, mi se pare interesant. Dar trebuie sa ne acceptam ideile, sau macar sa acceptam ca nu suntem toti la fel. Eu nu vad ca cineva incearca sa ne spala pe creier aici tongue.gif
haifisch
eu vorbeam strict de acest forum
brown.shark
ati "maturat" si aici ? ca nu mai gasesc nik.
bartro
QUOTE (brown.shark @ Aug 6 2010, 10:38 PM) *
ati "maturat" si aici ? ca nu mai gasesc nik.

Nu, nu s-a sters nimic. Am incercat sa mut off-topic pasionat la un loc unde nu mai e off-topic.
alex230ro
bai 1+1 fac 2 ,cazanele mai vechi erau/sunt cu mai multa personalitate dar nici cu modelel noi nu imi e rusine,ideea e ca s-a crescut in greutate si lungime si de aia modelele noi par mai "moi"
domnu Haifisch cand v-am dat cu cazanul mi s-a parut ca v-a placut cum trage tongue.gif
haifisch
da...tragea si trage bine ....eu oricum vorbeam de un f des vzut 318i

al tau nu e asa de ...des...

dar nu uita tu ceva....ca te plangeai ca in E46 nu poti sa mai dai si tu un lat ....1 la mana ca nu ai autoblocant si nici nu ai cum sa pui (ce porcarie)....2 la mana tot iti sta gandul la urs..... smile.gif
alex230ro
e blocant cam 600 euro unul:lol:
da imi e dor de urs dar am ajuns sa indragesc si cazanul smile.gif
bartro
QUOTE (alex230ro @ Aug 6 2010, 11:15 PM) *
e blocant cam 600 euro unul:lol:
da imi e dor de urs dar am ajuns sa indragesc si cazanul smile.gif

Cand am mers prima data cu un E46 - era un 328i din 98 sau 99, eu am mers cu masina asta in anul 2003 parca, era fain. Ca masina asa. Ceva altfel. Performantele de motor nu erau la nivel de asteptarile mele, dar era o masina buna si interesanta. Acuma E46 mi se pare prea comune, mai ales cele cu motorizare mici, ca mai da impresia asta. Probabil peste 20 de ani o sa-mi place iarasi e46-ele.
xox
Nici mie nu mi s-a parut cine stie ce E46 la inceput, mai ales ca era cu motorizare mica (1.9 - lol daca citeste careva de pe dacia forum face spume tongue.gif ).

In fine, mie mi-au placut motoarele mici intotdeauna, 4 cilindri, ca asa-s eu. Nu-mi place sa merg tare. Iar pentru mine BMW nu inseamna putere, inseamna calitatea finisajelor. Si ca sa dispara orice urma de indoiala, mi-as fi permis si X5 acum 5 ani, doar ca n-am vrut si mi-am luat E30 (iar banii pentru masina veneau din munca mea, pe branci, in Bucuresti - nu din alte surse). Nu mi-a placut mie atunci X-ul. Eram si mai tinerel, ce-i drept. Acum poate mi-as cumpara un X6, daca mi-as permite. Dar nu-mi mai permit, criza lui pejte prajit m-a lovit tare.

In concluzie(2), eu am 316i. E46. Ce-i drept mi s-a parut ciudat interiorul la inceput, acum chiar m-am obisnuit. Mi-as lua inca una mai veche, dar dupa accidentul de acum 3 ani, vreau siguranta care mi-o ofera masina asta. Poate mai tarziu, cand am sa-mi permit, am sa tin si una mai veche. Deocamdata ma bucur de un BMW care mi-l permit, ca si consum, taxe, intretinere, etc. Si-i ok, sincer. Stiu ce inseamna un amortizor dus, o flansa praf, o bucsa moarta. Si stiu ce inseamna o masina premium vs o masina de consum. Nu-mi place Audi, Mercedes ori VW. Nu mi se par la fel de bine facute.

Dar toti suntem subiectivi, toti avem pareri si pareri. Inca o data, spun ce spunea si proful meu de filozofie: cate funduri atatea pareri. Asta-i ideea. Fiecare cu ale lui.
Ciupanezu
Eu cred că mulţi dintre cei obişnuiţi cu maşinile vechi nu apreciază maşinile moderne pentru că nu aud motorul la fel de tare, nu au o senzaţie de viteză la fel de mare, maşinile mai vechi cu care sunt ei obişnuiţi avānd oricum probleme cu chederele, nefiind oricum din fabrică la fel de bine insonorizate, iar senzaţia de viteză are mare legătură cu sunetul.

Am auzit de multe ori păreri ale unor oameni care aveau E36 şi credeau că maşinile lor trag mult mai bine decāt un E46 īn varianta stock şi la motorizări similare.
Chestia asta e falsă, E46 trage mai bine decāt E36, īnsă cel din urmă este mai slab insonorizat, iar uzura face īn aşa fel īncāt ai şi o senzaţie de viteză mai mare, mai ales dacă ai amortizoare uzate, articulaţie pilaf etc.
INTERCEPTOR
Eu cred că mulţi dintre cei obişnuiţi cu maşinile vechi nu apreciază maşinile moderne pentru că nu aud motorul la fel de tare, nu au o senzaţie de viteză la fel de mare, maşinile mai vechi cu care sunt ei obişnuiţi avānd oricum probleme cu chederele, nefiind oricum din fabrică la fel de bine insonorizate, iar senzaţia de viteză are mare legătură cu sunetul.

de ale lu ciupanezu
te ignor total.nici nu ma mai obosesc sa ti raspund.pun rechinii pe tine.. mie mi se rupe de viteza.deci in cazul meu wrong answer
:PPP






imi pla msinile noi imi place e 38 imi place e31 imi place ultimul 7 ultimul 5.dar nici daca as avea bani nu mi as lua.nu ma reprezinta.eu nu ma imbrac la costum nu agat femei superbe cu masina.deci imi plac cazanele mele.ma simt bine in ele..si asta nu are nici o legatura cu lipsa chederelor sau cu senzatia de forta a motorului sau cu faptul ca am 80 pe ora dar eu visez ca am 300.
una peste alta cs u ma scoate din sarite ca ma dor urechile in el:P dar tot nu l as da pe un m 3
de nici un fel
nici m5 nici alta masina..si nu din snobism cum ai vrea tu sa insinuezi
pur si simplu nu ma regasesc in ele.asta e ceea ce am nevoie e ceea ce ma satisface,,,,,,,,,,,,,
cred c ao s acaut si o femeie nascuta prin 1969 maxim 1972.poate o sa fiu la fel de happy:Psi satisfacut.ca se pare ca generatia mai noua are prea multe probleme si schimba propietari cam des
Mihai_AMD
pana sa plec din tara am spalat masina si io sa o las curata...si la spalatorie langa mine a venit si un e34,nu il mai vazusesm prin zona
era un tip la vreo 30ani
printre alte discutii de bmw,la un moment dat zice uitandu-se cu mandrie la e34 si la e12 meu :astea sunt ma masini bmw adevarate...ce s-a facut dupa 2000 incoa sunt numai la turci facute....nu am incercat sa-l conving ca la ce prost era cred ca pierdeam si avionu si el tot nu pricepea
ok,nu iti plac bmw noi,sau cel putin nu ai bani de ele,cum sunt si eu,insa mi-as dori ceva mai nou...nu incepi sa aberezi ca astea noi sunt plasticarii si ca sunt facute la turci...
chiar mai foloseam si eu cate o replica de genu "astea noi sunt plasticarii" pana am stat in/condus si e39 si e46 si e90...si se pare ca eu in e12/e28 am mult mai mult palstic cel putin coaja bordului la e12/e28/e30 e aproape plastic pe cand e39/e90 sau e46 e burete dur sau cauciucat nush cum sa zic...
si de atunci nu mai arunc vb asta ca "astea noi sunt plasticarii" ca vine unu cu un e46 langa mine si sigur la interior am mai mult plastic ca el
.oricum eu unul nu iubesc masinile vechi ca are sau nu plastic in ele....ci pt prestanta lor,etc...
iarasi deseori aud "nu mai sunt astea noi cum erau alea vechi"...hmmm...pt mine e34 inca reprezinta ceva suprem in creatia celor de la bmw...insa...nu cred ca inginerii de acolo au stat degeaba atatia ani,ca doar nu e uzina dacia pitesti...poate si de e34 in 88 cand s-a lansat ziceau la fel "ce e ma asta,tot precedentele sunt mai bune"...si iata ca dupa atatia ani e34 ramane la fel de apreciat.
MeHigh
o zice bine Interceptor pe-aia cu schimbatul proprietarilor cam des... mare adevar ai spus. Dar deh, traim intr-o epoca de consum, trebuie sa se consume si ele... lasa ca nu e rau, e cam cum se face si cu pisicile: ityi iei un 2.0 sau 2.5 sau 2.8, ii rupi mufa 1-2 luni si apoi o dai, ca nu iti mai place cum "trage". cam asa si cu astea generatie noua, o iei, stai 1-2-6 luni, si o dai mai departe, sa se bucure si altul. pana la urma ajungi sa faci o ciorba buna, dar nu la aceeasi varsta la care o faceai in 1990.

P.S - scuze pentru off-topic, nu am avut nici o legatura cu masinile in ce am spus mai sus.
Ciupanezu
Nu mai generaliza, sunt destui care cumpără o maşină mai recentă şi o ţin mulţi ani.

Am remarcat de multe ori tendinţa asta de a generaliza (cei cu BMW-uri noi sunt nişte cocalari, nu apreciază marca etc.), īnsă realitatea este că există oameni şi oameni absolut peste tot.
Există cocalari cu maşini vechi şi există cocalari cu maşini noi, nu mai generalizaţi aiurea.


QUOTE (db85amd @ Aug 7 2010, 02:44 PM) *
pana sa plec din tara am spalat masina si io sa o las curata...si la spalatorie langa mine a venit si un e34,nu il mai vazusesm prin zona
era un tip la vreo 30ani
printre alte discutii de bmw,la un moment dat zice uitandu-se cu mandrie la e34 si la e12 meu :astea sunt ma masini bmw adevarate...ce s-a facut dupa 2000 incoa sunt numai la turci facute....nu am incercat sa-l conving ca la ce prost era cred ca pierdeam si avionu si el tot nu pricepea
ok,nu iti plac bmw noi,sau cel putin nu ai bani de ele,cum sunt si eu,insa mi-as dori ceva mai nou...nu incepi sa aberezi ca astea noi sunt plasticarii si ca sunt facute la turci...
chiar mai foloseam si eu cate o replica de genu "astea noi sunt plasticarii" pana am stat in/condus si e39 si e46 si e90...si se pare ca eu in e12/e28 am mult mai mult palstic cel putin coaja bordului la e12/e28/e30 e aproape plastic pe cand e39/e90 sau e46 e burete dur sau cauciucat nush cum sa zic...
si de atunci nu mai arunc vb asta ca "astea noi sunt plasticarii" ca vine unu cu un e46 langa mine si sigur la interior am mai mult plastic ca el
.oricum eu unul nu iubesc masinile vechi ca are sau nu plastic in ele....ci pt prestanta lor,etc...
iarasi deseori aud "nu mai sunt astea noi cum erau alea vechi"...hmmm...pt mine e34 inca reprezinta ceva suprem in creatia celor de la bmw...insa...nu cred ca inginerii de acolo au stat degeaba atatia ani,ca doar nu e uzina dacia pitesti...poate si de e34 in 88 cand s-a lansat ziceau la fel "ce e ma asta,tot precedentele sunt mai bune"...si iata ca dupa atatia ani e34 ramane la fel de apreciat.


O părere obiectivă, apreciez sinceritatea.

Eu chiar nu īnţeleg cum pot unii să spună astfel de aberaţii, parcă BMW ar produce maşini īn Turcia ca Renault, sau inginerii de la BMW au trecut pe etnobotanice şi nu sunt īn stare să facă o maşină ca lumea, īnsă īn trecut erau īn stare.

@Interceptor: Eu nu scriu pentru tine, ştiu că eşti nebun şi n-are rost.
Lucrurile raţionale nu te afectează deloc, tu eşti un băiat de treabă, o caterincă sigur merge cu tine, īnsă la discuţii de maşini o iei pe ulei, nu gāndeşti raţional, pragmatic.
Să nu īnţelegi că-ţi dau ţie vreun sfat de viaţă sau ceva, nu e treaba mea asta, pur şi simplu īţi spun că nu-ţi adresez ţie posturile mele, ştiu că eşti īncăpăţānat şi destul de nebun cānd vine vorba de maşini, şi Nea Puşi zice la fel despre tine şi te cunoaşte mult mai bine decāt te cunosc eu.
Ciupanezu
O mică adăugire: E păcat să existe această separare īntre posesorii de BMW-uri noi şi posesorii de BMW-uri vechi, frumos ar fi să fim mai uniţi, o adevărată comunitate, nu cum este acum.
Adică ăia cu maşini noi se īntālnesc separat, ăia cu E36 vor să se īntālnească uneori separat, cei cu masini vechi se īntālnesc separat, mi se pare aiurea.

Frumos ar fi să fim mult mai uniţi.
Pānă şi ţiganii ştiu să fie uniţi, noi romānii īntotdeauna trebuie să formăm mici grupuleţe, mici bisericuţe...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.