![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, ma gandeam ca era simplu...
![]() Dar pana la urma am pus benzinar pe masina, avea prea multe belele dizelul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Eu nu vad aici decat offtopic masiv.
Ciupa tu cumva ai dreptate, dar nu vrei sa accepti si alt punct de vedere, vad ca pe nicaieri nu faci asta. Intelege o data pentru totdeauna ca in momentul in care explici punctul tau de vedere, trebuie sa-l argumentezi. La e30 bordul era din lemn presat (ori ceva de genul asta) la e46 este din plastic. Ideea e ca altfel se simtea acela, altfel asta. Ce-i asa complicat? Si tot offtopic: cate bmw-uri ai avut tu? Eu am avut 3, sunt la al 4-lea, ca sa fim intelesi de ce pot compara cum erau facut acum 30 ani fata de acum 10 ani ![]() PS: Nu ma cert, pun o intrebare si-mi exprim parerea. Nu e un atac la persoana. Si daca tonul pare condescendent, e pentru ca asa e. Respect si ascult opiniile altora, vreau doar sa stiu care-i motivul pentru care sunt exprimate. Ori imi bat eu capul prea mult cu troll-ii? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu vorbeam de e90, ci de noul model. Stii tu ca aliajele utilizate acum sunt mult mai rezistente decat otelul folosit acum 30 de ani? Ai studiat treaba asta? Ai niste date? Plasticul e mai fiabil, adevarat, nu rugineste. Mie mi s-a parut destul de subtirel facut. Depinde dupa ce standarde privesti. Probabil isi indeplineste foarte bine functia de bun de consum. Ca design imi place. Fiabilitate se vede mai bine in Ro, unde conditiile nu sunt asa de bune. Masina ta nu e etalon, sunt convins ca o poti mentine in stare buna. Si eu o pot mentine inca 100 ani, nu e relevant. Plus ca ai avut ceva probleme. Deja e o masina veche, proiectata acum 15 ani, nu mai reprezinta noua generatie de masini BMW. Nu ma corectezi, ma contrazici, e o diferenta. Si orice topic s-ar face, de la m21 pana la maimute spatiale, gasesti tu ceva de adaugat. Scuze de off-topic, dar trebuie sa-i raspund omului ![]() Nu există un alt nou model. Există E90 prefacelift şi E90 LCI. Eu mă refer la motoare, nu la aripi sau alte elemente de caroserie. La ce plastic te referi? La aripi? La bări? Care-i problema dacă sunt din plastic? Eu am nişte standarde destul de īnalte, sunt chiar foarte pretenţios. Avānd īn vedere că o maşină modernă este mai sigură decāt una mai veche, prima este superioară. O maşină modernă e mai sigură īn caz de accident, cred că nu are rost să ne contrazicem pe acest subiect. Bunuri de consum sunt şi BMW-urile de acum 20 de ani. O maşină care nu-i un bun de consum este o maşină fabricată īn serie limitată, asamblată manual. Eu nu cred că fiabilitatea se vede bine īn Romānia pentru că la noi sunt condiţii anormale. Combustibil prost, exploatare extremă, revizii făcute după ureche, condiţii slabe de servisare. Nici n-am spus că reprezintă generaţia nouă, īnsă sunt mulţi care vorbeau aiurea spunānd că E39 e o maşină proastă din plastic, că nu e un BMW adevărat, plus multe alte elucubraţii. Am ceva de comentat pentru că e un forum auto. Dacă ar fi vorba de lucruri la care nu mă pricep, n-aş posta. Eu nu vad aici decat offtopic masiv. Ciupa tu cumva ai dreptate, dar nu vrei sa accepti si alt punct de vedere, vad ca pe nicaieri nu faci asta. Intelege o data pentru totdeauna ca in momentul in care explici punctul tau de vedere, trebuie sa-l argumentezi. La e30 bordul era din lemn presat (ori ceva de genul asta) la e46 este din plastic. Ideea e ca altfel se simtea acela, altfel asta. Ce-i asa complicat? Si tot offtopic: cate bmw-uri ai avut tu? Eu am avut 3, sunt la al 4-lea, ca sa fim intelesi de ce pot compara cum erau facut acum 30 ani fata de acum 10 ani ![]() Eu īntotdeana īmi argumentez punctul de vedere, problema este că cei mai mulţi oameni nu vor să accepte părerile altora. Eu am aproape īntotdeauna un contraargument logic. La E46 şi E39 bordul este dintr-un plastic cauciucat. Avānd īn vedere că bordul īşi face foarte bine treaba, arată foarte bine, este rezistent, care-i problema? Cei mai mulţi nu reclamă felul īn care te simţi īntr-un BMW nou ci calitatea, īnsă vorbesc de lucruri pe care nu le cunosc şi pe care nu şi le permit, aici e problema. Am avut un singur BMW, īnsă tata a avut un Mercedes W124 cu care am mers destul de mult, aşa că ştiu şi cum este o maşină veche. Iar E30 am condus şi eu. Nu cred că are vreo relevanţă cāte BMW-uri am avut, te asigur că am condus foarte multe, atāt mai vechi cāt şi mai recente, chiar şi unele noi. Ca să īncheiăm subiectul, pe mine mă deranjează părerile fără nici o legătură cu realitate ale celor care spun că BMW-urile noi sunt mult mai slabe decāt cele vechi, fiabilitatea e la pămānt, practic ei nu-şi permit aşa ceva dar nici n-ar vrea, se simt bine cu ce au, adică, mai pe scurt: ![]() Normal că maşinile vechi au ceva special, īnsă asta nu īnseamnă că maşinile mai noi sunt proaste sau slabe din punct de vedere calitativ. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 6 2010, 12:54 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 06:11 PM |