![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 ![]() |
Salutare...am si eu nevoie de putin ajutor,am un 320 vanos,acum cateva zile dupa un drum putin mai lung la intrarea in Buc. am observa in momentul in care stateam la semafor crestea temperatura apei,dupa ce plecam de pe loc in max 10m temperatura scadea si revenea la normal,la urmatorul semafor aceeasi problema,am turat`o putin pe loc cam 2000rpm si apa revenea la normal(ciudat).Astazi am cumparat vasc nou si l`am montat....dar degeaba aceeasi problema...ce ar trebuii sa schimb?pompa de apa sau termostatul sau amandoua?o arerisire...(aerisirea nu am facut`o pt k eram sigur k este vascul deoarece am lasat masina pornita si am putut opri vascul cu mana f usor) Multumesc!!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Incearca pe langa aerisire sa-i dai jos radiatorul si sa-l speli. Nu-i asa complicat, exista destule DIY-uri online.
Cat despre vasc, M43-ul nu stiu daca-l mai are, al meu are electroventilator dar e Technical Update (M43TUB19). Si partea nasoala e ca nici nu iese la diagnoza. Fa un test simplu, daca ai aer conditionat da-i drumul cand stai pe loc, vezi daca mai urca apa. Daca n-ai ac, da-i caldura la maxim si ventilatorul asisderea. Daca totusi ai vasc, fa-i testul cu ziarul. Cand e pornit motorul, daca-i opresti vascul doar cu un ziar impaturit, atunci e praf. Daca iti face ziarul bucati, e ok si te orientezi catre termostat, il scoti si-l fierbi sa vezi daca deschide sau nu. Abia acu mi-am dat seama ca am zis acelasi lucru care l-am zis si la primul reply. ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th August 2025 - 04:07 AM |