![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, ma gandeam ca era simplu...
![]() Dar pana la urma am pus benzinar pe masina, avea prea multe belele dizelul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Şi cum ţi-ai dat tu seama de proasta calitate a unui E90?
Culmea, E90 e unul dintre cele mai fiabile modele īn producţie. Calitatea materialelor a crescut simţitor la modelele noi. O maşină ţină şi 20 de ani dacă o īntreţii corespunzător, totul ţine de proprietar. A mea īţi garantez că va fi īn stare perfectă de funcţionare şi peste 10 ani deşi nu este E12, E28 sau E34. Pe de altă parte, o grămadă de BMW-uri, vechi sau noi, sunt nişte cazane infecte, iar asta nu din cauza producătorului ci din cauza proprietarilor. Simt nevoia să te corectez, eu nu-mi dau cu părerea despre orice ci doar despre domeniile la care mă pricep. Cānd nu ştiu ceva, prefer să tac şi să mă documentez foarte bine, nu vorbesc fără argumente niciodată. Fundamentul poate fi doar aparent. Argumentele sunt de calitate diferită. relax. un e38 luat d nou d la bavaria a avu un pomelnic d belele absurde, si marea majoritate d la calitatea pieselor, s-au dus bucsele d la bratele d AL d p spate in 1 an, masina doar d oras si rareori 3 persoane, jantele ei originale si condusa civilizat, a l doilea set la fel, originale, garantie, la al treilea incercau sa ne scoata cu amanari din garantie...dar... electrice aiurea nu mai vb...asa ca...oamenii fac economie dar p buzunarul clientului...si nu numa bmw...sa nu crezi ca as avea cva cu firma...la merc oricine stie masinile zice ca w126 e ultima masina cu feeling d merc Sunt foarte relaxat, īnsă am cam ajuns la saturaţie cu aceste păreri fără fundament real. Eu īţi zic de motoare, iar tu īncepi cu bucşele care au picat īntr-o ţară cu drumuri similare cu alte ţări care au trecut recent prin război. Părerea mea este că absolut orice maşină abia apărută are destule probleme īn primii 2 ani de fabricaţie, probleme rezolvate ulterior pe garanţie prin recall-uri, iar modelele mai recente sunt corectate, astfel īncāt devin mai bune, iar o singură maşină nu este un etalon nici măcar pentru acel model, darămite pentru o generaţie īntreagă de maşini. Iar feeling-ul de Mercedes există cu siguranţă īn marea majoritate a Mercedes-urilor actuale. Cu siguranţă nu sunt la fel de fiabile ca un bot de cap sau o Cobra, īnsă feeling-ul există īn continuare. Aud foarte des tot felul de afirmaţii similare, de exemplu: "BMW-urile noi nu mai sunt, frăţie, BMW-uri. E34 e ultimul Bemve." Ai mai spus tu acum ceva vreme, dacă-mi amintesc bine, că nişte plăcuţe originale sh sunt mai bune decāt unele noi. Cam īn aceeaşi manieră e şi chestia asta cu materialele slabe din care sunt fabricate motoarele moderne. Īn zeci de ani a avansat mult tehnologia, acum există materiale mai uşoare şi culmea, mai rezistente decāt īn trecut. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 5 2010, 09:41 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:17 AM |