IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Probleme temperatura apei, Creste temperatura apei
cristibulgaru
post Jul 6 2010, 12:56 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 4-June 09
Member No.: 2,788
Car: e36
Engine: 320



Salutare...am si eu nevoie de putin ajutor,am un 320 vanos,acum cateva zile dupa un drum putin mai lung la intrarea in Buc. am observa in momentul in care stateam la semafor crestea temperatura apei,dupa ce plecam de pe loc in max 10m temperatura scadea si revenea la normal,la urmatorul semafor aceeasi problema,am turat`o putin pe loc cam 2000rpm si apa revenea la normal(ciudat).Astazi am cumparat vasc nou si l`am montat....dar degeaba aceeasi problema...ce ar trebuii sa schimb?pompa de apa sau termostatul sau amandoua?o arerisire...(aerisirea nu am facut`o pt k eram sigur k este vascul deoarece am lasat masina pornita si am putut opri vascul cu mana f usor) Multumesc!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Zidanca
post Aug 5 2010, 01:54 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5-August 10
Member No.: 3,480
Car: E36
Engine: M43 316i 102CP



Salut..am si eu o problema..ca multi de altfel prin zona.. Se ridica acul la temperatura, dar dupa ce pornesc caldura ramane la normal. Merg cu masina asa de anul trecut din vara. Vreau s-o repar, dar nu stiu sigur daca e garnitura de chiulasa sau termostatul. Bolboreseste putin in vasul de expansiune, furtunele nu sunt tari maxim.Merg cu ea in maxim 2500 de ture. Mentionez ca nu sunt pe taramurile dacice si as vrea intai sa ma informez inainte de a da bani pe o simpla constatare la mecanic. Va multumesc anticipat!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Aug 5 2010, 06:13 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(Zidanca @ Aug 5 2010, 02:54 PM) *
Salut..am si eu o problema..ca multi de altfel prin zona.. Se ridica acul la temperatura, dar dupa ce pornesc caldura ramane la normal. Merg cu masina asa de anul trecut din vara. Vreau s-o repar, dar nu stiu sigur daca e garnitura de chiulasa sau termostatul. Bolboreseste putin in vasul de expansiune, furtunele nu sunt tari maxim.Merg cu ea in maxim 2500 de ture. Mentionez ca nu sunt pe taramurile dacice si as vrea intai sa ma informez inainte de a da bani pe o simpla constatare la mecanic. Va multumesc anticipat!!

Incearca sa aerisesti instalatia! E cel mai ieftin, gratis, daca te pricepi un pic... smile.gif
Urata treaba, sa fii la dracu cu carti si sa ai probleme cu fierul!... sad.gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zidanca
post Aug 5 2010, 08:51 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5-August 10
Member No.: 3,480
Car: E36
Engine: M43 316i 102CP



QUOTE (David @ Aug 5 2010, 06:13 PM) *
Incearca sa aerisesti instalatia! E cel mai ieftin, gratis, daca te pricepi un pic... smile.gif
Urata treaba, sa fii la dracu cu carti si sa ai probleme cu fierul!... sad.gif


Problema este ca sunt si "fomeie".. ma bag unde nu are a face forta.. ma apuc maine de aerisit instalatia..mai bine zis maine scot dinozaurii din ea...o am de 5-6 ani si n-am curatat-o pana acum..la naiba!! Trebuie "antijel" si apa distilata 50-50? Am gasit un site unde explica pentru tot omu`de pe tarla cum se face á la carte.. Are termostatul a face? Sa-l extrag prin scoatere? Sa incerc si asta? Masina are multe probleme in prezent..am picat si TÜV-ul..si am o lista a lui Schindler cu ce trebuie reparat la ea..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 10:19 PM