![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 ![]() |
Salutare...am si eu nevoie de putin ajutor,am un 320 vanos,acum cateva zile dupa un drum putin mai lung la intrarea in Buc. am observa in momentul in care stateam la semafor crestea temperatura apei,dupa ce plecam de pe loc in max 10m temperatura scadea si revenea la normal,la urmatorul semafor aceeasi problema,am turat`o putin pe loc cam 2000rpm si apa revenea la normal(ciudat).Astazi am cumparat vasc nou si l`am montat....dar degeaba aceeasi problema...ce ar trebuii sa schimb?pompa de apa sau termostatul sau amandoua?o arerisire...(aerisirea nu am facut`o pt k eram sigur k este vascul deoarece am lasat masina pornita si am putut opri vascul cu mana f usor) Multumesc!!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 5-August 10 Member No.: 3,480 Car: E36 Engine: M43 316i 102CP ![]() |
Salut..am si eu o problema..ca multi de altfel prin zona.. Se ridica acul la temperatura, dar dupa ce pornesc caldura ramane la normal. Merg cu masina asa de anul trecut din vara. Vreau s-o repar, dar nu stiu sigur daca e garnitura de chiulasa sau termostatul. Bolboreseste putin in vasul de expansiune, furtunele nu sunt tari maxim.Merg cu ea in maxim 2500 de ture. Mentionez ca nu sunt pe taramurile dacice si as vrea intai sa ma informez inainte de a da bani pe o simpla constatare la mecanic. Va multumesc anticipat!!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Salut..am si eu o problema..ca multi de altfel prin zona.. Se ridica acul la temperatura, dar dupa ce pornesc caldura ramane la normal. Merg cu masina asa de anul trecut din vara. Vreau s-o repar, dar nu stiu sigur daca e garnitura de chiulasa sau termostatul. Bolboreseste putin in vasul de expansiune, furtunele nu sunt tari maxim.Merg cu ea in maxim 2500 de ture. Mentionez ca nu sunt pe taramurile dacice si as vrea intai sa ma informez inainte de a da bani pe o simpla constatare la mecanic. Va multumesc anticipat!! Incearca sa aerisesti instalatia! E cel mai ieftin, gratis, daca te pricepi un pic... ![]() Urata treaba, sa fii la dracu cu carti si sa ai probleme cu fierul!... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 5-August 10 Member No.: 3,480 Car: E36 Engine: M43 316i 102CP ![]() |
Incearca sa aerisesti instalatia! E cel mai ieftin, gratis, daca te pricepi un pic... ![]() Urata treaba, sa fii la dracu cu carti si sa ai probleme cu fierul!... ![]() Problema este ca sunt si "fomeie".. ma bag unde nu are a face forta.. ma apuc maine de aerisit instalatia..mai bine zis maine scot dinozaurii din ea...o am de 5-6 ani si n-am curatat-o pana acum..la naiba!! Trebuie "antijel" si apa distilata 50-50? Am gasit un site unde explica pentru tot omu`de pe tarla cum se face á la carte.. Are termostatul a face? Sa-l extrag prin scoatere? Sa incerc si asta? Masina are multe probleme in prezent..am picat si TÜV-ul..si am o lista a lui Schindler cu ce trebuie reparat la ea.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:19 PM |