![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, ma gandeam ca era simplu...
![]() Dar pana la urma am pus benzinar pe masina, avea prea multe belele dizelul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
S-au adaptat. Se castiga bine din piese. Am avut ocazia sa studiez de aproape un seria 3, noua generatie, expus pe o platforma. E vizibil ca merg si ei la minim cu consumul de material, pentru a rezista concurentei. Probabil in UE, datorita calitatii infrastructurii rutiere rezista, aici multa lume se plange de calitatea lor.
Cat despre motoare, marca asta e renumita pentru performanta si calitatea lor. Nu neaga nimeni cresterea performantelor, dar compromisul poate fi scaderea fiabilitatii. Ne vom da seama peste ceva timp daca e asa. Din start ideea de a face o masina sa tina 20 de ani a fost abandonata. Trebuie sa iasa din circulatie dupa o vreme ca sa poti vinde altele noi. Cineva care-si da cu parerea despre absolut orice nu poate sa le ceara altora sa nu-si exprime opinia, mai ales daca e fundamentata. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:16 PM |