![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, ma gandeam ca era simplu...
![]() Dar pana la urma am pus benzinar pe masina, avea prea multe belele dizelul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Apar probleme la piese care pe maşini vechi de multe ori nu există.
Motoarele sunt bune, despre asta discutam, hai să lăsăm subiectivismul. Motoarele īn sine sunt foarte fiabile şi rezistente. Fiabilitatea a scăzut din cauza creşterii complexităţii tehnice dar şi din cauza marketing-ului. Pe de altă parte, este foarte greu să emiţi păreri despre maşinile noi cānd nu ai avut īn viaţa ta aşa ceva. Cu alte cuvinte, să vorbească de fiabilitate unul care a avut un BMW luat nou sau măcar luat de la primul proprietar, īntreţinut ca lumea, şi nu vechi de 10 ani. Fiabilitatea este foarte lejer influenţată de īntreţinere şi exploatare, aşa că majoritatea BMW-urilor din ţară nu sunt deloc un etalon, fiind maşini aduse īn Romānia cānd deja aveau peste 150 000 km. Sau putem discuta discuţii īn continuare... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:36 PM |