![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 15 Joined: 8-April 09 From: radauti Member No.: 2,664 Car: E36 Engine: 18 4E 1 ![]() |
salutare lume am si eu o problema cam mare cu un BMW 525 si nu imi porneste am baterie noua dar nu vrea daca il imping in 5m a pornit poate sa imi spuna cineva ce peate sa aiba ca nu vreau sa imi prind urechile pe acolo aaa si mai ceva cind e motorul cald tot nu vrea sa porneasca
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu n-as brusca pompa cu apa rece cand ea e fierbinte.
Suspectez ca asa mi-am stricat ceva garnituri la al meu TD, am turnat apa calda peste pompa congelata. Apoi a inceput sa piarda motorina pe la pompa, destul de multa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Eu n-as brusca pompa cu apa rece cand ea e fierbinte. Suspectez ca asa mi-am stricat ceva garnituri la al meu TD, am turnat apa calda peste pompa congelata. Apoi a inceput sa piarda motorina pe la pompa, destul de multa. si p unde iti curgea ? p la planul d imbinare intr cap si pompa ? dadeai capul jos, luai cotele de la O-ring ala, puneai un fir d azbest sau sfoara in canalul lui , sub el, sa compensezi tasarea, ansamblai la loc si cautai O-ring new. mai da-le in colo d fiare ca noi le-am facut p ele nu viceversa |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 03:22 PM |