![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 7-July 10 Member No.: 3,448 Car: E36 Engine: 2.0 6 Cilindrii ![]() |
am un 320 din `92, 6 cilindrii... ma intreb, oare cati dintre caluti au fugit in timp? este cineva care a testat o masina asemanatoare?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dar trebuie sa o pui pe Dyno si cand a iesit din fabrica, ca nu cred ca iese cu cat declara producatorul.
A mea acum 3 ani si jumatate a scos pe Dyno 192 CP (cat e oficial de fabrica) si cuplu maxim 230 Nm (fata de 250 oficial) (la Autotest2000 in Vitan). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Dar trebuie sa o pui pe Dyno si cand a iesit din fabrica, ca nu cred ca iese cu cat declara producatorul. A mea acum 3 ani si jumatate a scos pe Dyno 192 CP (cat e oficial de fabrica) si cuplu maxim 230 Nm (fata de 250 oficial) (la Autotest2000 in Vitan). Fără legătură cu maşina ta, în dyno-ul din Vitan nu am nici cea mai mică încredere. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:09 AM |