![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
Am reusit sami iau si eu motor...inca sunt in perioada de acomodare,pentru ca cateodata raman in urma cand trag mai brusc de gaz
![]() Yamaha wr450f din 2004, 449cmc, monocilindru, racit cu lichid, DOHC, 5 supape(din titan), raport compresie 12.5:1, 105.5 kg DOTARI Jante EXCEL Toba sport omologata (o am si pe cea originala daca ma satur de zgomot) Protectii aluminiu la radiatoare Protectii aluminiu la cadru Handguard Scut motor(ne montat) Kit furtune de silicon pt radiatoare Kit lant si pinioane Renthal etc pe viitor poate reusesc sa ii cumpar un kit de supermoto...roti, aripa fata, disc fata de 320mm |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cam cu o luna in urma dupa o schimbare mai rapida din 2 in 3 am ramas fara a 3 a viteza
![]() intre pinionul 3 si 5 s au rotunjit cuplele si scapa cand acceleram brusc doar in viteza a 3 a citiseam mai demult pe net ca asta ar fi boala la modelul asta a trebuit iar sa desfac motorul complet asa ca daca tot l am desfacut am zis sa ii fac si un upgrade la sistemul de ungere modelele din 2003 pana in 2007 au prosta ungere la cilindru (ungerea se face doar prin uleiul care e aruncat de ambielaj cand se invarte in ulei) asa ca am gasit acest DIY http://www.yfzcentral.com/forum/37-tips-n-...er-upgrade.html si m am gandit sa il fac si eu asa ca am comandat pe langa ce era stricat la viteza a 3 a si piesele pt upgrade dar surpriza carcasa mea nu e ca cea din DIY acum trebuie sa fac alte piesa in care sa intre stutzul pt ungere ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd July 2025 - 08:18 AM |