![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Vand BMW e30 an fab 85, motor m20b25, gri deschis, 4 portiere.
Masina a fost la baza un 320, apoi a fost transformat in 325 cu omologare RAR. Modificari: - ax cu came sport; - cip RBN (in tandem cu axul cu came); - suspensie sport (amortizoare Sachs rosii coborata 60/60); - discuri frana fata ventilate si perforate Zimmerman si discuri simple spate; - diferential autoblocant 3,91 (schimbat in vara, adus din Germania); - kit bare AC Shnitzer plastic; - serpisori, traseu dublu evacuare, finala Borla; - srut bar fata; - jante 16 reconditionate in vara, distantieri de 15 mm fata si 20 mm spate; - filtru aer sport; - interior piele e36; - volan sport inbracat in piele; - fete usi retapitate; - MP3 color cu USB si card; - antena electrica; - proiectoare; - inchdere centralizata cu alarma. Masina a suferit in vara un RK total, schimbat tot ce trebuia la articulatii, schimbate toate garniturile la frana, placute, saboti frana de mana, tampoane motor, rulment intermediar cardan, bujii, filtre, uleiuri (motor, cutie, dif), vopsire. Masina per total arata si se comporta f bine, ingrijita, motor in mintile lui (dus la peste 200 CP) foarte sprintena (scoate 100/h in sub 6 sec), extrem de rigida. Nu bate nimic la ea, dupa cum am mentionat toate actele sunt in regula, motorul este omologat, totul functioneaza in parametri. Defecte/Neajunsuri (ce vor fi remediate de mine la vanzarea masinii) : - trebuie schimbat regulatorul de ralanty; - trebuie schimbata prima jumatate de cardan (cardanul a fost lungit apoi scurtat si nu a mai fost echilibrat - masina tremura la peste 120 km/h); - in unele locuri s a scurs lacul (se rezolva cu o polishare). Nu ma intereseaza schimb, pretul este de 3500 Euro putin negociabil. Rel : 0727878302 sau pm : gh_tuning |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Ohoooo!!!!
![]() Glumeam, in fine, o sa incerc saptamana asta sa vin cu "dovada", intre timp va rog nu mai aruncati cu pietre in mine. Tot off topic un motor in 6 cilindri are mai mult cuplu decat un motor in 8 cilindri - la aceiasi capacitate cilindrica bineinteles. Cand vorbesti despre cuplu vorbesti in chintesenta de marimea si greutatea pistonului, asadar la aceiasi capacitate cilindrica un motor V8 va avea pistonul mai mic decat un motor L6 deci si cuplu mai mic. Ciupa - tie cred ca ti se potriveste compresorul lui The rifle - Eaton M112 - cred ca e special creat pt V8. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Tot off topic un motor in 6 cilindri are mai mult cuplu decat un motor in 8 cilindri - la aceiasi capacitate cilindrica bineinteles. Cand vorbesti despre cuplu vorbesti in chintesenta de marimea si greutatea pistonului, asadar la aceiasi capacitate cilindrica un motor V8 va avea pistonul mai mic decat un motor L6 deci si cuplu mai mic. Ai dreptate. Motoarele īn V au această configuraţie pentru a le face mai compacte. Un motor īn linie este mai bine echilibrat, acesta ar fi principalul avantaj faţă de un motor īn V. Ciupa - tie cred ca ti se potriveste compresorul lui The rifle - Eaton M112 - cred ca e special creat pt V8. Dacă aş face acest pas, aş cumpăra un kit complet dedicat motorului meu. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Dacă aş face acest pas, aş cumpăra un kit complet dedicat motorului meu. eu nu am gasit decat pt 540 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 04:55 AM |