![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In cateva luni cred ca o sa mai fac ceva bani si as vrea sa imi mai iau o masina de data asta pe benzinar hidramat si ma gandeam la un e28
![]() As vrea sa imi dati cateva sfaturi sau mai multe:)) la ce motorizare sa optez,cutie automata vs manuala, problemele des intalnite la e28 avantaje dezavantaje, absolut tot ce stiti pro si contra despre acest model si nu numai, poate imi recomandati un model mai bun de bmw daca nu se mai merita un e28. This post has been edited by Dani88br: Jun 12 2010, 05:14 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
cateva pareri...acum iti spun si eu din proprie experienta
directia si suspensia sunt f solide la modelul asta...eu circul de aproape 2 ani si nu bate, nu troncane nimic...piesele de directie sau suspensie sunt mai ieftine decat la modelele noi, relativ usor de gasit (ma ocup cu piese auto si am facut comparatia)...mai scumpe sunt partile de electronica si de aia te sfatuiesc sa mai iei inca una de piese...iti poti lua de pe ea tot felul de nimicuri care nu vin decat pe original si mai stai si 1-2 saptamani dupa ele...mare grija la scurgerile de apa...ti-o spun din proprie experienta...mi-a luat ceva timp pana sa imi dau seama de ce e piscina la mine in masina dupa ploaie...e relativ simplu...verifici scurgerile de la trapa (furtune care merg in praguri si se infunda de la praful adunat) si cele de pe capota (garniturile sa fie ok si sa nu fie mancat de rugina pe la capota)...tabla e buna dar mai are si cateva puncte slabe (ti le-au mai spus colegii si nu are sens sa le repet si eu)...ca motor ce sa zic...2.4 td in mintile lui chiar se merita...am mers cu unul refacut si e o placere...eu am un 2.8i dar asta nu se preteaza la ce iti trebuie tie...2.0i motronic ar fi mai ok pt ca are o injectie mai buna si mai fiabila -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cateva pareri...acum iti spun si eu din proprie experienta directia si suspensia sunt f solide la modelul asta...eu circul de aproape 2 ani si nu bate, nu troncane nimic...piesele de directie sau suspensie sunt mai ieftine decat la modelele noi, relativ usor de gasit (ma ocup cu piese auto si am facut comparatia)...mai scumpe sunt partile de electronica si de aia te sfatuiesc sa mai iei inca una de piese...iti poti lua de pe ea tot felul de nimicuri care nu vin decat pe original si mai stai si 1-2 saptamani dupa ele...mare grija la scurgerile de apa...ti-o spun din proprie experienta...mi-a luat ceva timp pana sa imi dau seama de ce e piscina la mine in masina dupa ploaie...e relativ simplu...verifici scurgerile de la trapa (furtune care merg in praguri si se infunda de la praful adunat) si cele de pe capota (garniturile sa fie ok si sa nu fie mancat de rugina pe la capota)...tabla e buna dar mai are si cateva puncte slabe (ti le-au mai spus colegii si nu are sens sa le repet si eu)...ca motor ce sa zic...2.4 td in mintile lui chiar se merita...am mers cu unul refacut si e o placere...eu am un 2.8i dar asta nu se preteaza la ce iti trebuie tie...2.0i motronic ar fi mai ok pt ca are o injectie mai buna si mai fiabila conteaza mult si cati km faci in acei ani din cate stiam directia si suspensia fata e cam punctul slab la e28 mai multe detalii gasesti aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=484 cam 95% din ce scrie acolo e adevarat si pot confirma ...am e28 de aproape 3ani |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:57 AM |