![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am facut acest nou topic, din motive strict financiare. In ultimul timp cred ca s-a intamplat ceva cu masina, iar acest ceva il simt doar la buzunar.
Nu pot sa inteleg cum o masina care mergea normal, cu un consum decent, apropiat de cel al producatorului, intr-o sapt. s-a transformat intr-un vis urat. Scenariul pentru acest cosmar este: 1. Iasi - Roman -- 90 de km 2. Drumuri prin Roman -- 20 de km 3. Roman - Iasi -- 90 de km 4. Drumuri prin Iasi -- 30 de km 5. Benzina -- 170 de ron. Cunosc oameni care isi fac plinul cu atatia bani. Pe ac si average de la OBC, imi arata in afara consum de 9.5 - 9.8. Rareori am depasit 120 de kmh. Pot spune ca am mers mai mult cu o medie de 100 de kmh. In oras sta undeva la 15-18, acel average de la obc. Am observat ca la plecare in forja, dar fara scartait de roti, am lasat o dara de aprox 100 de metri. Azi am facut asta. Dara era parca din dreptul tevii de esapement. Oare a scuipat benzina afara, oare sa fie asta una din problemele mele existentiale. Tot timpul am mers destul de normal, si in afara de data aceasta, in rest nu am observat aceste dare, sau sa scape benzina pe undeva. Dupa schimbul de ulei, si adaugarea unui aditiv de la Metabond, pe care am dat 180 de ron, m-a mancat in c_r, sa pun un fel de solutie pentru curatarea injectoarelor, in rezervor. Asta a fost acum vreo 3 saptamani. Intr-adevar din cate am vazut, nu prea pot sa ma incred in acul care indica benzina ramasa, pentru ca, atunci cand a indicat rosu si range din obc era "---", am parcat masina, cu gandul sa ma duc la urmatorul peco sa alimentez. Cand m-am suit inapoi in masina, acul era un pic deasupra primei linii, si range de 80 de km, care s-a mentinut pana ce am facut 60 de km (range 20 km) si apoi am alimentat. E ciudat nu? In fine electronica sa zicem ca are si ea hibele ei. Dar inainte de saptamana trecuta, toate parca erau in mintile lor. Inca o data zic, acul de sub turometru, indica in oras un consum super ok, daca merg constant, de 9-10, iar in accelerari, se duce in 20 si ceva, si revine la 9-10. macar 14 sa fie consumul dar... nici macar atat nu e. Average de la obc, imi indica acum 17-18, si nu mi-am batut joc niciodata de masina. Cu ce ar trebui sa incep. Ce sa le zic celor din service-uri? Sa imi faca un test la ce? La ce stie romanu' din service-uri, o sa zica ca daca mi-a trebui avion, atunci sa stau in banca mea. masina merge in rest superok. Acum are jante pe 15; fostul prop. avea pe 17, si a zis ca scotea un consum urban de 12 litri, ba mai mult a zis ca nu dadea a 5-a in oras, a 4-a foarte rar, iar a 3 -a din plin. Oare eu merg subturat? Si sa am un consum mai mare? Schimb la 2000 de ture, 2000 si ceva, si daca pot sa dau 5 dau, daca nu cu a 4-a si atat. Si fara accelerari inutile si bagari in seama. De unde sa incep! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Consuma putin TD-ul, dar nici chiar asa... 6.5, 6.6% am scos, dar mai putin de 6 nu... Poate in linie dreapta, mers constant, pe distanta intre 2 localitati ![]() 6.2% cu td ul mers pe autostrada cu 120 130kmh sunt caroserii diferite in discutie aici, nu doar motorizari diferite. eu militez pentru 2.4 TD cu pompa de injectie mecanica, in general nu ma omor cu electrronicele in exces pe masina. e normal E34 sa consume mai mult intrucat motorul trage mai mult fier in urma lui, sa ma rog, il impinge. eugen, de ce nu un E36 325tds? Cand l-am avut pe primul e28 alb nu imi convenea nici mie consumul. Cand am pus mana pe fosta masina a lui Edi din Tg. Mures, adica TD-ul E28 care acum e la Xander, nu mi-a venit sa cred. masina asta are un motor mai mult decat decent, pot sa spun ca inca se afla in parametrii garantati de BMW. Nu cred ca e cineva aici pe forum care are un TD, fie el e28 sau e34, si care sa afirme ca ii ia in afara undeva la 6 la suta. Intr-adevar eu nu mergeam mai tot timpul cu 120-130 kmh, dar reuseam sa scot un decent de 6 la suta. Daca as fi avut doar eu masina si as fi vorbit poate era normal sa fiu acuzat ca nu sunt obiectiv, dar asa... cand altii (Xander) vorbesc in numele meu e alta treaba. Deci se poate. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 09:03 AM |