![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Salutare am o problema cu litrometrul (aia care iti arata cata motorina/benzina mai ai) e vorba de un 524td e34 si s ar dus sarmele alea fine de nichelina(asa parca le spune)in rest arata super OK doar alea is duse, asa ca intrebarea mea este urmatoarea: Aveti idee unde pot gasi sarma de nichelina de cumparat ptr a le inlocui pe cele rupte?
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
asta vroiam sa postez ieri:
QUOTE nu mai retin, dar parca la sonda de E28, am dedus eu din constructia ei, ca nu conteaza materialul/grosimea sarmei, pentru ca ea de fapt transmite un raport din tensiunea totala, raport care se mentine teoretic acelasi, indiferent de sarma, ca doar e raport, nu valoare absoluta.
DAR, intuiesc doua probleme: - sarma prea groasa=> sarma cu rezistenta prea mica => poate sa duca la un scurtcircuit => se arde instalatia litrometrului, cel mai probabil ceva in bord. - sarma prea groasa => rezistenta sarmei foarte mica, comparabila cu rezistenta cablurilor care vin pana la ea. Caz in care pot aparea erori. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
nu mai retin, dar parca la sonda de E28, am dedus eu din constructia ei, ca nu conteaza materialul/grosimea sarmei, pentru ca ea de fapt transmite un raport din tensiunea totala, raport care se mentine teoretic acelasi, indiferent de sarma, ca doar e raport, nu valoare absoluta. DAR, intuiesc doua probleme: - sarma prea subtire => sarma cu rezistenta prea mica => poate sa duca la un scurtcircuit => se arde instalatia litrometrului, cel mai probabil ceva in bord. - sarma prea groasa => rezistenta sarmei foarte mare, comparabila cu rezistenta cablurilor care vin pana la ea. Caz in care pot aparea erori. Fixed, cred ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 10:03 PM |