IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme litrometru, sarma de nichelina dusa...
Dani88br
post Jun 10 2010, 02:54 PM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 522
Joined: 6-October 07
From: Braila
Member No.: 1,196
Car: e36
Engine: M41 1.7TDS 90CP



Salutare am o problema cu litrometrul (aia care iti arata cata motorina/benzina mai ai) e vorba de un 524td e34 si s ar dus sarmele alea fine de nichelina(asa parca le spune)in rest arata super OK doar alea is duse, asa ca intrebarea mea este urmatoarea: Aveti idee unde pot gasi sarma de nichelina de cumparat ptr a le inlocui pe cele rupte?


--------------------


Uploaded with ImageShack.us

www.bmwinfo.com
www.autodata.ltd.uk
www.e34.de
www.e36.de
www.e30.de
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Jun 11 2010, 10:09 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



asta vroiam sa postez ieri:
QUOTE
nu mai retin, dar parca la sonda de E28, am dedus eu din constructia ei, ca nu conteaza materialul/grosimea sarmei, pentru ca ea de fapt transmite un raport din tensiunea totala, raport care se mentine teoretic acelasi, indiferent de sarma, ca doar e raport, nu valoare absoluta.

DAR, intuiesc doua probleme:
- sarma prea groasa=> sarma cu rezistenta prea mica => poate sa duca la un scurtcircuit => se arde instalatia litrometrului, cel mai probabil ceva in bord.
- sarma prea groasa => rezistenta sarmei foarte mica, comparabila cu rezistenta cablurilor care vin pana la ea. Caz in care pot aparea erori.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 11 2010, 10:58 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (TiL @ Jun 11 2010, 11:09 AM) *
nu mai retin, dar parca la sonda de E28, am dedus eu din constructia ei, ca nu conteaza materialul/grosimea sarmei, pentru ca ea de fapt transmite un raport din tensiunea totala, raport care se mentine teoretic acelasi, indiferent de sarma, ca doar e raport, nu valoare absoluta.

DAR, intuiesc doua probleme:
- sarma prea subtire => sarma cu rezistenta prea mica => poate sa duca la un scurtcircuit => se arde instalatia litrometrului, cel mai probabil ceva in bord.
- sarma prea groasa => rezistenta sarmei foarte mare, comparabila cu rezistenta cablurilor care vin pana la ea. Caz in care pot aparea erori.


Fixed, cred biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th July 2025 - 01:18 PM