![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 19-January 09 Member No.: 2,463 Car: E46 Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
318i E46. Imi trece constant de 90 de grade in mai putin de 5 - 7 minute, dar mult mai frecvent acum de cand cu caldurile astea... Trebuie sa dau drumul la caldura inauntru si atunci scade in scurt timp la 90 sau chiar mai putin (87 - 88 grade). Daca nu dau drumul la caldura, imi ajunge pe la 116 - 117 grade. Mai mult de atat nu a urcat. Poate ca nu am facut nici drumuri de sute de kilometri... Dupa oprire (cu motorul cald), furtunul care intra in blocul motor e beton si super fierbinte, pe cand cel care iasa din termostat e caldut... Nici electroventilatorul nu porneste tot timpul sau se invarteste foarte putin si se opreste. Daca dau drumul la clima, porneste in cateva secunde, si daca opresc clima, se opreste si el, indiferent de temperatura indicata in bord...
Tind sa cred ca e o problema mai veche... i s-a schimbat pompa de apa in noiembrie; nu dupa mult timp, imi sare furtunul de racire din intrarea din spatele motorului. In ambele cazuri i s-a schimbat lichidul de racire, dar fara a goli ce a mai ramas in blocul motor. Nu a fost facuta bine aerisirea, nedand drumul la caldura in interior... In consecinta, azi am golit tot antigelul si am facut aerisirea cu clima pusa la 32 de grade... dar degeaba, am lasat motorul la relanti si ajungand la 100 - 105 grade, tot nu porneste ventilatorul. Please some help here... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 19-January 09 Member No.: 2,463 Car: E46 Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Deci, in legatura cu aerisirea, ieri am schimbat eu TOT antigelul si am facut aerisirea "ca la carte", urmarind buni sfatuitori de pe forum. Pompa de apa are 6 luni, nu cred ca nu isi face treaba... Intrebarile mele ar fi:
1. Daca porneste electroventilatorul cand pornesc clima pe rece si se opreste cand o inchid, inseamna ca nu e defect, nu? 2. Si daca pornesc caldura in habitaclu, iar temperatura ramane stabila la 90 grade (sau chiar mai putin), am putea descarta si radiator infundat??? Si ar ramane doar termostatul... E greu de demontat, sa il demontez si sa il bag in ceva sa fiarba si sa vad daca "deschide" la peste 90 de grade? Exista vreun Do it yourself, ca eu am cautat, dar fara prea mare succes. In alta ordine de idei, multumesc pentru raspunsuri. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 11:59 AM |