![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 19-January 09 Member No.: 2,463 Car: E46 Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
318i E46. Imi trece constant de 90 de grade in mai putin de 5 - 7 minute, dar mult mai frecvent acum de cand cu caldurile astea... Trebuie sa dau drumul la caldura inauntru si atunci scade in scurt timp la 90 sau chiar mai putin (87 - 88 grade). Daca nu dau drumul la caldura, imi ajunge pe la 116 - 117 grade. Mai mult de atat nu a urcat. Poate ca nu am facut nici drumuri de sute de kilometri... Dupa oprire (cu motorul cald), furtunul care intra in blocul motor e beton si super fierbinte, pe cand cel care iasa din termostat e caldut... Nici electroventilatorul nu porneste tot timpul sau se invarteste foarte putin si se opreste. Daca dau drumul la clima, porneste in cateva secunde, si daca opresc clima, se opreste si el, indiferent de temperatura indicata in bord...
Tind sa cred ca e o problema mai veche... i s-a schimbat pompa de apa in noiembrie; nu dupa mult timp, imi sare furtunul de racire din intrarea din spatele motorului. In ambele cazuri i s-a schimbat lichidul de racire, dar fara a goli ce a mai ramas in blocul motor. Nu a fost facuta bine aerisirea, nedand drumul la caldura in interior... In consecinta, azi am golit tot antigelul si am facut aerisirea cu clima pusa la 32 de grade... dar degeaba, am lasat motorul la relanti si ajungand la 100 - 105 grade, tot nu porneste ventilatorul. Please some help here... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
A patit la fel un prieten, tot cu un 318 e46. Nu-i pornea electroventilatorul deloc, decat cand pornea clima. Am facut noi o smecherie, am decuplat mufele de pe modulul de la electroventilatorul meu si am legat pe al lui si-a pornit. Pana la urma ne-am dat seama ca era acel modul de vina, al lui era ars. Cand am incercat sa-l comand pe al meu de pe instalatia lui, l-am ars si pe al meu.
Pana la urma tipul a cumparat 2 electroventilatoare noi si le-am inlocuit, pentru ca nu am gasit nicaieri doar modulul separat. Asa ca amandoi acum avem niste chinezarii de electroventilatoare de 600 ron bucata. Acum si eu am impresia ca uneori sta apa cu 1mm peste mijloc, dar doar cand e frig afara. Daca-i mai cald, sta fix pe mijloc. Incearca si tu miscarea asta, de la alt E46 cu M43 trage 3 (ori 4, nu mai tin minte) fire si comanda electroventilatorul tau, vezi daca porneste (practic faci bypass la modulul lui de comanda). Nu m-ar mira sa nu fie aceeasi problema. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 10:15 PM |