![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Vand BMW e30 an fab 85, motor m20b25, gri deschis, 4 portiere.
Masina a fost la baza un 320, apoi a fost transformat in 325 cu omologare RAR. Modificari: - ax cu came sport; - cip RBN (in tandem cu axul cu came); - suspensie sport (amortizoare Sachs rosii coborata 60/60); - discuri frana fata ventilate si perforate Zimmerman si discuri simple spate; - diferential autoblocant 3,91 (schimbat in vara, adus din Germania); - kit bare AC Shnitzer plastic; - serpisori, traseu dublu evacuare, finala Borla; - srut bar fata; - jante 16 reconditionate in vara, distantieri de 15 mm fata si 20 mm spate; - filtru aer sport; - interior piele e36; - volan sport inbracat in piele; - fete usi retapitate; - MP3 color cu USB si card; - antena electrica; - proiectoare; - inchdere centralizata cu alarma. Masina a suferit in vara un RK total, schimbat tot ce trebuia la articulatii, schimbate toate garniturile la frana, placute, saboti frana de mana, tampoane motor, rulment intermediar cardan, bujii, filtre, uleiuri (motor, cutie, dif), vopsire. Masina per total arata si se comporta f bine, ingrijita, motor in mintile lui (dus la peste 200 CP) foarte sprintena (scoate 100/h in sub 6 sec), extrem de rigida. Nu bate nimic la ea, dupa cum am mentionat toate actele sunt in regula, motorul este omologat, totul functioneaza in parametri. Defecte/Neajunsuri (ce vor fi remediate de mine la vanzarea masinii) : - trebuie schimbat regulatorul de ralanty; - trebuie schimbata prima jumatate de cardan (cardanul a fost lungit apoi scurtat si nu a mai fost echilibrat - masina tremura la peste 120 km/h); - in unele locuri s a scurs lacul (se rezolva cu o polishare). Nu ma intereseaza schimb, pretul este de 3500 Euro putin negociabil. Rel : 0727878302 sau pm : gh_tuning |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Total de acord cu ceea ce ai spus.
*Cu menţiunea că nu doar cuplul ci şi puterea contează, mai ales că puterea şi cuplul sunt īn strānsă legătură. P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1 Este clar că o masină supraalimentată va avea mai mult cuplu decāt una aspirată, īnsă există şi alte variaţii. De exemplu, un motor V8 are mai mult cuplu decāt un motor L6. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cred ca ce a vrut sa spune io's este ca un motor turbo are cuplu decent disponibil pe o plaja mai larga de turatie fata de o masina aspirata.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 12:36 AM |