![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Vand BMW e30 an fab 85, motor m20b25, gri deschis, 4 portiere.
Masina a fost la baza un 320, apoi a fost transformat in 325 cu omologare RAR. Modificari: - ax cu came sport; - cip RBN (in tandem cu axul cu came); - suspensie sport (amortizoare Sachs rosii coborata 60/60); - discuri frana fata ventilate si perforate Zimmerman si discuri simple spate; - diferential autoblocant 3,91 (schimbat in vara, adus din Germania); - kit bare AC Shnitzer plastic; - serpisori, traseu dublu evacuare, finala Borla; - srut bar fata; - jante 16 reconditionate in vara, distantieri de 15 mm fata si 20 mm spate; - filtru aer sport; - interior piele e36; - volan sport inbracat in piele; - fete usi retapitate; - MP3 color cu USB si card; - antena electrica; - proiectoare; - inchdere centralizata cu alarma. Masina a suferit in vara un RK total, schimbat tot ce trebuia la articulatii, schimbate toate garniturile la frana, placute, saboti frana de mana, tampoane motor, rulment intermediar cardan, bujii, filtre, uleiuri (motor, cutie, dif), vopsire. Masina per total arata si se comporta f bine, ingrijita, motor in mintile lui (dus la peste 200 CP) foarte sprintena (scoate 100/h in sub 6 sec), extrem de rigida. Nu bate nimic la ea, dupa cum am mentionat toate actele sunt in regula, motorul este omologat, totul functioneaza in parametri. Defecte/Neajunsuri (ce vor fi remediate de mine la vanzarea masinii) : - trebuie schimbat regulatorul de ralanty; - trebuie schimbata prima jumatate de cardan (cardanul a fost lungit apoi scurtat si nu a mai fost echilibrat - masina tremura la peste 120 km/h); - in unele locuri s a scurs lacul (se rezolva cu o polishare). Nu ma intereseaza schimb, pretul este de 3500 Euro putin negociabil. Rel : 0727878302 sau pm : gh_tuning |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
up, ITP facut luna aceasta, asigurare, schimb ulei+filtre...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
are deci ITP 2012??Wow, nu credeam ca se poate lua itp-ul cu urs in 2010..credeam ca e pierduta soarta lor... Spor la vanzare atunci! sebaa, daca masina este in parametri normali de functionare , nu are de ce sa nu ia ITP-ul, fie ea si din 1910 masina. daca vezi pe strada cazaturi de masini, indiferent de model/marca si vechime, nu inseamna ca toate modelele marcii respective sunt cazane. acest e30 arata foarte bine dpdv optic, iar tehnic e prezentat ca fiind "la zi". succes la vanzare. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
sebaa, daca masina este in parametri normali de functionare , nu are de ce sa nu ia ITP-ul, fie ea si din 1910 masina. daca vezi pe strada cazaturi de masini, indiferent de model/marca si vechime, nu inseamna ca toate modelele marcii respective sunt cazane. acest e30 arata foarte bine dpdv optic, iar tehnic e prezentat ca fiind "la zi". succes la vanzare. NU contest starea tehnica a masinii, ci doar sunt mirat ca nu s-a aplicat zvonul acela care anunta interdictia itp-ului pentru masinile vechi. Sunt curios daca ar fi trecut itp-ul un E3/un rechin,etc.. Oricum..scuze de offtopic si spor la vanzare! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
NU contest starea tehnica a masinii, ci doar sunt mirat ca nu s-a aplicat zvonul acela care anunta interdictia itp-ului pentru masinile vechi. Sunt curios daca ar fi trecut itp-ul un E3/un rechin,etc.. Oricum..scuze de offtopic si spor la vanzare! Multe zvonuri sunt doar aberaţii. Sunt doar zvonuri, n-au cum sa scoata din circulatie o masina care pana si in ziua de azi se prezinta conform normelor/standardelor din anul cand respectiva masina a fost fabricata. Anul trecut, la unul din E21-urile mele am facut ITP la RAR Voluntari. ![]() L.E. Scuze de offtopic si succes la vanzare! Ca idee, eu la ABI cu grupul 3.91 si impreuna cu cei 125 cai prins scartz cu a 3-a. Nu m-am cronometrat dar prinde destul de repejor suta. Dar la el cum o fi oare cu inca vreo 70 cai frumosi ? ( la semnatura are 200cp ) Apropo, cate grade are axa ? Ca să scoţi suta īn sub 6 secunde ai nevoie de cam 250-260 cp pe o caroserie de E30. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:22 AM |