![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
as fi si eu interesat de un cablu pt pus bateria in spate.la mine la e12 bateria a fost pusa in spatele farurilor de stanga,din fabrica.acum ca iam luat faruri de e34 cu smylei cand va fi masina gata vreau so pun in spate ca farurile de la e34 sunt f lungi(fata de cum erau ale mele de e12)si nu imi mai are loc bateria si as vrea so mut in spate implicit.acu ramane sa imi zica si mie cineva niste chestii.
1.va trebui sa prelungesc ambele cabluri de si de - si +? 2.ce grosime trsa aiba cablu(rile) prelungite?tot ca cele scurte originale litzate?adica cam cat creionul?sau mai groase? 3.daca prelungesc eu astea si duc bateria in spate nu imi ia din curent la pornire?poate cele care au asta din fabrica au vreun amplificator ceva? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am pus si eu bateria in portbagaj de ceva vreme. Am luat un cablu de + din Obor, la sugestia lui Mad520. Mai trebuie sa o fixez cumva ca se cam plimba prin portbagaj daca iau curbele in graba. Ca o completare, de ceva vreme am facut si dispozitivul de fixare a bateriei in portbagaj, ca ma trezeam cu ea decuplata de fiecare data cand plecam mai fasnet sau luam o curba la stanga mai tare. Materiale: - o tija de 1metru filetata M6 - 4 piulite cap hexagon M6 - 2 piulite cap fluture M6 - 4 saibe pentru filetata de 6 mm - tija profil U, ramasa de la un mecanism de trapa demontat. Profilul U ii da rezistenta la torsionare. Apoi: 1. taiat din tija filetata doua bucati, nu mai stiu ce dimensiuni, cat sa prinda bine bateria din lateral.(latimea bateriei + 10-15cm) 2. dat gauri in panoul din spatele spatarului spate, panoul care separa habitaclul de portbagaj. O gaura in stanga portbagajului, alta spre dreapta, la distanta de lungimea bateriei + 3-5cm. Gaurile date la inaltime ~70% din inaltimea bateriei. 3. dat gauri in tija profil U la aceeasi distanta ca si cele date in panoul portbagaj/habitaclu. 4. pus cate doua piulite la un capat al fiecarei tije filetate si strans intre ele, ca sa nu se miste. Apoi infipt lungul surub rezultat dinspre habitaclu spre portbagaj prin cele doua gauri. Aici de fapt ar fi trebuit sa pun piulitele in asa fel incat sa stranga tija pe panoul de tabla, ca sa stea tija teapana - adica o piulita in portbagaj, una in habitaclu, nu ambele in habitaclu. 5. pus bateria, tija profil U peste ea, infipta pe cele doua tije filetate, pus saibele si piulitele fluture si gata ![]() Ideal ar fi fost sa o asez in partea dreapta, pentru ca pe stanga exista deja sofer+roata de rezerva si observ clar tendinta ca masina sa patineze intai cu roata dreapta. Dar am pus-o asa pentru ca venea borna de minus fix langa oala si-am conectat-o cu un cablu neizolat pe oala. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 09:33 PM |