IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> amortizor intepenit in brat spate, caut metode alternative de demontare :)
CRM112
post May 19 2010, 09:15 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



nu reusesc de o saptamana sa scot un amortizor. e "sudat" pe prinderea din partea de jos. trebuie sa schimb flansa

e dat totul jos, e presat arcul, e scos surubul de jos, cel lung care-l tine, am dat cu mult wd40 si..
1. dalta
2. dalta + ciocan mic in locul unde se imbina
3. dalta mai lunga
4. dalta mai lunga si ciocan mai mare
5. un lemn infipt la inbinare si lovituri cu un ciocan mai mare (5kg)
6. un lemn infipt la imbinare si un ciocan f. mare (10kg)
...nu dau rezultate. Deja incep sa indoi "invelitoarea" si nu vreau sa mai insist ..... cu ciocanul de 10kg
Orice recomandare, idee, pista.......scrieti aici

nici amortizor nou nu vreau sau solutii cu flexu smile.gif maine mi-am luat o zi libera smile.gif sper sa nu ploua.

This post has been edited by CRM112: May 19 2010, 09:16 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
hanneman
post May 20 2010, 06:20 PM
Post #2


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



Vezi ca pe bucsa care vine in amortizor ai doua lacasuri de cheie fixa!Nu mai retin decat echia!Dupa ce pui cheia misti sus jos si in acelasi timp lovesti cu un ciocan!
Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post May 21 2010, 05:07 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



QUOTE (hanneman @ May 20 2010, 07:20 PM) *
Vezi ca pe bucsa care vine in amortizor ai doua lacasuri de cheie fixa!Nu mai retin decat echia!Dupa ce pui cheia misti sus jos si in acelasi timp lovesti cu un ciocan!
Bafta!


multumesc pt. sfat.

amortizoarele noi nu mi se par sa fie o solutie prea buna smile.gif

am mai inteles ca as putea sa am sanse cu o presa de rulmenti biggrin.gif pana acolo mai incerc ce scrie mai sus.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post May 21 2010, 10:32 PM
Post #4


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



QUOTE (CRM112 @ May 21 2010, 05:07 PM) *
multumesc pt. sfat.

amortizoarele noi nu mi se par sa fie o solutie prea buna smile.gif

am mai inteles ca as putea sa am sanse cu o presa de rulmenti biggrin.gif pana acolo mai incerc ce scrie mai sus.

nu faci mare treaba cu presa de rulmenti
doar sa o pui sa stea in tensiune si sa bati cu ciocanul si dalta
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th July 2025 - 05:43 PM