![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
nu reusesc de o saptamana sa scot un amortizor. e "sudat" pe prinderea din partea de jos. trebuie sa schimb flansa
e dat totul jos, e presat arcul, e scos surubul de jos, cel lung care-l tine, am dat cu mult wd40 si.. 1. dalta 2. dalta + ciocan mic in locul unde se imbina 3. dalta mai lunga 4. dalta mai lunga si ciocan mai mare 5. un lemn infipt la inbinare si lovituri cu un ciocan mai mare (5kg) 6. un lemn infipt la imbinare si un ciocan f. mare (10kg) ...nu dau rezultate. Deja incep sa indoi "invelitoarea" si nu vreau sa mai insist ..... cu ciocanul de 10kg Orice recomandare, idee, pista.......scrieti aici nici amortizor nou nu vreau sau solutii cu flexu ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: May 19 2010, 09:16 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Vezi ca pe bucsa care vine in amortizor ai doua lacasuri de cheie fixa!Nu mai retin decat echia!Dupa ce pui cheia misti sus jos si in acelasi timp lovesti cu un ciocan!
Bafta! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 04:55 AM |