![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
nu reusesc de o saptamana sa scot un amortizor. e "sudat" pe prinderea din partea de jos. trebuie sa schimb flansa
e dat totul jos, e presat arcul, e scos surubul de jos, cel lung care-l tine, am dat cu mult wd40 si.. 1. dalta 2. dalta + ciocan mic in locul unde se imbina 3. dalta mai lunga 4. dalta mai lunga si ciocan mai mare 5. un lemn infipt la inbinare si lovituri cu un ciocan mai mare (5kg) 6. un lemn infipt la imbinare si un ciocan f. mare (10kg) ...nu dau rezultate. Deja incep sa indoi "invelitoarea" si nu vreau sa mai insist ..... cu ciocanul de 10kg Orice recomandare, idee, pista.......scrieti aici nici amortizor nou nu vreau sau solutii cu flexu ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: May 19 2010, 09:16 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() ![]() Dar vezi ca e bine sa le iei pereche -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 03:26 AM |