![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Iar va bat la cap cu o alta intrebare:
1)Stiti cumva o garnitura de chiloasa ptr un 524td ieftina si buna? 2)O garnitura de chiloasa de cota 3 etanseaza mai bine decat una de cota 1? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Am stranso cu teava dinamometrica
![]() am facut prea multe motoare cu teava fara sa rup nimic, si la niciunu nu a suflat, am facut cu aiureala aia de dinamometrica mi a suflat in apa, asa ca dupa parerea mea teava nu minte.Acum sa nu va imaginati ca am o teava dinaia de 3 metri ![]() Apropo sa nu credeti tot ce spune pe prospectul de la chiloasa, in autodata nu sunt aceleasi informatii, acum nu stiu ce sa mai zic, care e buna care e nebuna... Deci am dat o jos randul trecut sa ii fac supapele, nu ca imi suflat, deci nu a fost deformata... I am facut supapele, masina trage foarte bine, pe asfalt ud daca ma dadeam la ea imi rupea aderenta cu a 2 a lejer si deodata a suflat in apa, ieri cand am demontat o le am desfacut foarte usor aproape ca nu erau stranse deloc, asa ca iese din discutie pe vecie dinamometrica aia, de paraca acum 30 de ani nu erau motoare, si credeti ca toata lumea facea cu dinamometrica?asta a aparut de vreo 15-20 de ani, imi aintesc de ea de prin 96 am avut o trusa de strans chiloase ptr saviem si raba am folosito de vreo 2 ori si nu am mai apelat la ea, da chiar nici nu imi mai aduc aminte ce s a intamplat cu ea ![]() This post has been edited by Dani88br: May 5 2010, 07:55 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Apropo sa nu credeti tot ce spune pe prospectul de la chiloasa, in autodata nu sunt aceleasi informatii, acum nu stiu ce sa mai zic, care e buna care e nebuna... ...dar nici tot ce scrie in autodata sa nu credeti. chiar azi ma uitam iar pt schimb de ambreiaj la masina mea e dat norma 3,7 ore, pai nici 2 meseriasi iuti nu ar reusi sa faca in timpul asta o masina care nu s-a mai umblat la toate suruburile alea de pe dedesubt de 6-7 ani Nu cumva chiulasa trebuie stransa la un anumit cuplu, dupa care inca jumatate de tra sau ceva de genul asta? La un moment dar ma documentam pentru a umbla la motorul audi-ului 80 si parca asa gasisem... Am o carte Haynes la birou, caut cand ajung sa vad daca asa era. ba da, fiecare fabricant are un anumit fel de strangere, unii cu grade, altii cu jumatati de tura, altii dupa ce e stransa te pun s-o desfaci si s-o strangi iar putin modificat, etc Si acum sa va aud pe voi cate chiloase ati strans cu dinamometrica ![]() eu multe, la niciuna nu am avut probleme e adevarat, am strans si cu teu gen dinamometrica la brat dar prea putin si la masini fara pretentii probabil cheia care ai folosit-o e decalibrata. am intalnit ca de noi, unele chei sa fie decalibrate, si nu noname ci draper, dupa o tura la metrologie s-a rezolvat -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 06:45 PM |