![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Am avut un urs 1800 is si mergea rupea ,dar din pacate fac facultate la spiru haret la arhitectura unde se pierd note ,se platesc proiecte oricum ati prins ideea nu am avut banii sa bag in urs asa ca l am vandut unui baiat de pe forum (ce dor imi este de motorul ala auau)si acuma am luat alt urs dupa un an un e30 316 motor de pisicuta,merge super bine dar avand in vedere ca ursu va fi masina de duminica pt ca tocmai mi am cumparat un seat arosa diesel pt bucuresti ,ma gadensc sa dau motoru de pe urs pe un is si apoi sa i pun turbo sau pot sa iau un motor de bmw seria 7 v8 35 sau 30 in rate de la un prieten care are dezmembrari .Intrebarea sa caut un is si sa pun turbo sau sa pun motor de 7 ma gandesc ca v8 se aude minunat dar la perfomante nu o sa fie cine stie ce fata de 18 is turbo?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE La 18 is fara un management electronic bun Megasquirt e suficient de bun ? ![]() QUOTE Ca si greutati V8 ca si motor nu este cu mult mai greu Pai... M40: 80kg M42: 100kg M20: 117kg M50: 136kg M30: 143kg M60: 146kg M60 este cel mai greu dintre cele enumerate de mine, dar totusi "pare" cel mai usor. M30 este un motor GREU. M60 are o chiulasa si 2 pistoane in plus fata de M30 si totusi doar 3 kg in plus. Datele au fost luate de aici : http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html. Greutatile sunt pentru motorul "chel", fara galerii, alternator, demaror... This post has been edited by Silviu: May 11 2010, 11:31 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 12:31 PM |