Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1,8is turbo sau v8 de seria 7
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
soare
Am avut un urs 1800 is si mergea rupea ,dar din pacate fac facultate la spiru haret la arhitectura unde se pierd note ,se platesc proiecte oricum ati prins ideea nu am avut banii sa bag in urs asa ca l am vandut unui baiat de pe forum (ce dor imi este de motorul ala auau)si acuma am luat alt urs dupa un an un e30 316 motor de pisicuta,merge super bine dar avand in vedere ca ursu va fi masina de duminica pt ca tocmai mi am cumparat un seat arosa diesel pt bucuresti ,ma gadensc sa dau motoru de pe urs pe un is si apoi sa i pun turbo sau pot sa iau un motor de bmw seria 7 v8 35 sau 30 in rate de la un prieten care are dezmembrari .Intrebarea sa caut un is si sa pun turbo sau sa pun motor de 7 ma gandesc ca v8 se aude minunat dar la perfomante nu o sa fie cine stie ce fata de 18 is turbo?
tomado e28 owner
Mi se pare cam voluminos si destul de complicat de pus motorul de pe 7. Nu stiu cu ce electronica vine la pachet.
soare
eu sunt cam pe langa cu mecanica ,adica pot spune chiar neutru dar un prieten foarte bun mecanic ma sustine in orice proiect cat despre celalalt prieten cel cu dezmembrarile imi pune la dispozitie obsolut orice ,ma mai gandeam sa iau un 18is sa pun injectoarele de pe 7 si pompa de benzina de pe 7si un turbo vad ce gasesc prin parcul omului .Cam cat merge sa vand motorul actual 1600 se poate face proba pe masina,ursul a mers in tara cat a avut numere rosii atat si are in bord 225 de mii de km.
Ciupanezu
Nu e mare lucru să pui un motor V8, dar nu pe cel de seria 7 E32, mi se pare slăbuţ, iar majoritatea sunt uzate, nu va trage ca lumea maşina.

Dacă vrei V8, pune un M62, adică motorul montat pe E39 şi E38.

Cu V8 vei avea fiabilitate.

Dacă supraalimentezi un motor mai mic, vei ajunge la aceleaşi performanţe sau chiar mai mari, însă fiabilitatea va fi mai scăzută.
soare
pai e un motor de pe un e38,am inteles ca is este bun pt un proiect turbo si ma gandesc ca e mai usor cu cateva sute de kg bune si cai tot pe acolo .venind vb are cineva un motor de is de vanzare ?
io's®
turbo pe 1.8is, mai putina bataie de cap si cu putin noroc poti fi si in legalitate wink.gif

daca montezi V8-ul posibil ca prin viitor sa te uiti ma lasina ca n-o sa mai poti lua ITP
Ciupanezu
M60 sau M62?

Dacă nu e M62, nu cred că merită.

M60 a avut problema aliajului Nikasil, măcar măsoară compresia înainte să-l iei.

Nu au avut toate această problemă, însă e bine să fii sigur.
soare
masina nu este inmtariculata si daca e sa o inmatriculez cred ca o s o pun pe bulgaria deci nu cred ca am sa mai am treaba cu romania si legile de kkt
io's®
toate dezavantajele merg spre V8, de la consum pana la handling, cum cerzi ca o sa echilibrezi tu greutatea cu V8 sub capota? sau doar vrei performanta in drum drept? pana la urma faci ce vrei.
05aBi
CITAT(Ciupanezu @ May 7 2010, 10:45 PM) *
Nu e mare lucru să pui un motor V8


Ma cam indoiesc ca nu e mare lucru sa pui un v8 intr-un compartiment de seria 3, dar poate nu stiu ceea ce sti tu.
Ciupanezu
Au pus mulţi V8-uri n E30-uri, nu este vreo inovaţie. smile.gif

QUOTE (io's® @ May 7 2010, 11:08 PM) *
toate dezavantajele merg spre V8, de la consum pana la handling, cum cerzi ca o sa echilibrezi tu greutatea cu V8 sub capota? sau doar vrei performanta in drum drept? pana la urma faci ce vrei.


Mai bun un 2.5 aspirat în stare bună, este suficient de sportiv pe caroseria de E30.
io's®
e mai bun ceea ce crede el ca e mai bun tongue.gif
haifisch
parerea mea......limitandu-ma strict la astea 2 variante care le vrei.....

daca vrei putere mare totdeauna pornesti de la un motor puternic aspirat....eu merg pe varianta V8

dar nush.... problema aici este ca exsta variante de mijloc mai putin costisitoare si fara rea mari batai de cap.....
Ciupanezu
Dacă e maşină de week-end, un motor V8 n-ar fi aşa catastrofal.

io's®
CITAT(haifisch @ May 7 2010, 10:23 PM) *
daca vrei putere mare totdeauna pornesti de la un motor puternic aspirat....eu merg pe varianta V8

pfoaaa... pai ai idee cat costa modificarea unui V8? ...dar si dupa aia greu motor sa-l egaleze smile.gif
haifisch
am mers cu un urs cu 4.4 V8....in dreapta....tragea f bine dracia....

si da stiu ca e foarte costisitor.... dar cum ai spus si tu.....cine draq mai trece pe langa tine dupa aia?

soare
eu si eu as fi mers pe varianta 2500 ,am vazut ca este un baiat pe forum care vrea l duca in 300 ,am sa vad ce e de facut oricum sa vand motorul asta de 1600 si apoi sa vad cat vrea baiatul pe motorul de saptar .cat merge un motor de 1600 din 90 ?sun motor de is ?un motor de 25?
Dani88br
parerea mea sincera si personala un m50 turbo si ajunge ptr caroseria ta
Rotti
eu iti recomand 3.5 m30 si bineinteles un blocant. nu merita v8 de 3.0/3.5 pt diferenta de putere. 4.0 sau 4.4 intradevar merita. sfatul meu e sa stergi is-ul de pe lista, o sa ai mari batai de cap, fara 2500e bagati in kitul turbo nu faci nimic cu el. Unde mai pui ca aceiasi bani ii bagi intr-un 2.5 m50 sau 3.5 m30 si ai 300+ cp nu 200.
soare
cam asa e ai dreptate rotti pai atunci sa scot la vanzare motor de 1600 si apoi vedem ce si cum ,am rabdare pana in august cand vin italienii si in zona mea sunt multi tare si toti vin cu bmw pisicuta majoritatea 2500 si din cate masini vin pleaca jumatate inapoi restul sunt prin copaci sau ori vandute ca nu mai au banii la club .cat merge un motor de 1600 ?
xox
Are un amic d'al meu un M30 3.5 de vanzare de pe un E32, il da cu 250 euro. Daca te intereseaza, da-mi un mesaj si-ti dau numarul lui. Motorul e in Iasi, pe masina, si se poate proba.
Ciupanezu
@Rotti: De ce scrie la tine suv avatar 254 cp? smile.gif
io's®
pai daca are un M30 de 745 cam aia e puterea stock
Ciupanezu
Scrie "M30 3.5 254 cp"

M30 de 4.5 litri nu există.
haifisch
e 3.5 alpina

4.5 M30 nu a existat dar asa s-a numit E23 cu 3.5 turbo "745i" ...pt ca scotea puterea echivalenta a unui 4.5


Ciupanezu
Ăla e M106.
xox
Ala Alpina ori ala turbo?
Ciupanezu
Cel turbo de 3.5 litri de pe E23.
xox
Ah, stiam asta, de la semnatura lui Ema d'acu vreo 2 ani.

Cred ca haifish se referea la serie cand a zis 745i nu la tipul de motor. Ca banui M30-ul ala modificat de Alpina se cheama tot M30 doar ca ... M30 Alpina? In fine.

Am cautat pe aici dar n-am gasit poze cu motorul lui Rotti la 'masina mea'. Pacat, mi-ar fi placut sa-l vad.
haifisch
da xox tu ai inteles....

ciupanezu nu a inteles ca M106 la baza tot M30 e....e acelasi bloc...
Ciupanezu
Nu e vorba că nu am înţeles.
Nu ştiam. smile.gif

05aBi
CITAT(xox @ May 9 2010, 01:47 PM) *
Am cautat pe aici dar n-am gasit poze cu motorul lui Rotti la 'masina mea'. Pacat, mi-ar fi placut sa-l vad.


E un 3.5 m30 aspirat normal, arata ca oricare alt m30 la exterior, internele sunt putin modificate. tongue.gif
haifisch
QUOTE (05aBi @ May 9 2010, 02:59 PM) *
E un 3.5 m30 aspirat normal, arata ca oricare alt m30 la exterior, internele sunt putin modificate. tongue.gif


da .... de nemtzii aia care le plac numai verde si albastru laugh.gif tongue.gif
hanneman
Avand in vedere ca am participat la montarea a vreo doua V8 pe 30 pot spune probleme si avantaje pe care le are V8-ul vs 18 is turbo!
Voi lua in calcul V8 M60 4.0 286 cp.
Din start ambele proiecte ajung +/- in jur de 2000 euro!
Ca puteri vor iesi aproximativ pe acolo! cu un + pt V* fiind 100% safe!+cuplu mai mare v8!
Ca si greutati V8 ca si motor nu este cu mult mai greu decat 1.8 is 1.8 avand blocul de fonta,V8 aluminiu!Intr-adevar exista problema la V8 cu Nikasil si Alusil!Laf avut Nikasil si a tinut f bine si cu compresor la o presiune de 0.5 bar!

E bine sa apelezi pt montajul V8 la cineva care a mai pus V8 pe urs!Pt a preintampina problemele care apar pe parcurs!Evacuare,sistem de franare etc!

La 18 is fara un management electronic bun nu cred ca vei putea sa il duci f sus!Aici iti poate spune mai multe Vlad 316i!
io's®
CITAT(Ciupanezu @ May 9 2010, 11:20 AM) *
Ăla e M106.

si ala e tot un M30

http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=...0500&arch=1

doar ca-i mai spune asa sa-l diferentieze de M102 care tot pe 745 a fost pus, pana in '82 (NFL) care ave aceiasi putere dar cilindree mai mica, 3,2L si alt tip de injectie si tot turbo, practic M30 si M102 si M106 la baza e acelasi motor

wink.gif
05aBi
m102 scotea 252 cai la 0.6 bari, iar m106 scoatea tot 252 dar la 0.4 bari.
Rotti
QUOTE (Ciupanezu @ May 8 2010, 09:26 PM) *
@Rotti: De ce scrie la tine suv avatar 254 cp? smile.gif

motorul provine de pe e34 alpina b10 3.5, este modelul aspirat.
Rotti
QUOTE (hanneman @ May 9 2010, 09:17 PM) *
Avand in vedere ca am participat la montarea a vreo doua V8 pe 30 pot spune probleme si avantaje pe care le are V8-ul vs 18 is turbo!
Voi lua in calcul V8 M60 4.0 286 cp.
Din start ambele proiecte ajung +/- in jur de 2000 euro!

ca sa aduci un is la puterea unui 4000 V8 ai nevoie de peste un bar, lucru realizabil doar cu pistoane forjate, garnitura, prezoane chiulasa, stand-alone bine pus la punct, etc. Deja vorbim de 3000+ euro si tot nu ai garantia ca nu va plesni chiulasa, lucru destul de frecvent la is-urile supraalimentate. Depinde de cum ai norocul.
Silviu
QUOTE
La 18 is fara un management electronic bun


Megasquirt e suficient de bun ? smile.gif

QUOTE
Ca si greutati V8 ca si motor nu este cu mult mai greu


Pai...

M40: 80kg
M42: 100kg
M20: 117kg
M50: 136kg
M30: 143kg
M60: 146kg

M60 este cel mai greu dintre cele enumerate de mine, dar totusi "pare" cel mai usor.
M30 este un motor GREU. M60 are o chiulasa si 2 pistoane in plus fata de M30 si totusi doar 3 kg in plus.

Datele au fost luate de aici : http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html.

Greutatile sunt pentru motorul "chel", fara galerii, alternator, demaror...
Ciupanezu
Caută mai bine pe bmwfans.

QUOTE (Rotti @ May 11 2010, 11:54 PM) *
motorul provine de pe e34 alpina b10 3.5, este modelul aspirat.


Mişto motor. smile.gif
comisaru
QUOTE (soare @ May 7 2010, 11:05 PM) *
masina nu este inmtariculata si daca e sa o inmatriculez cred ca o s o pun pe bulgaria deci nu cred ca am sa mai am treaba cu romania si legile de kkt

Vezi ca treci cu vederea peste un aspect important: nici in Romania si nici in Bulgaria n-ai sa poti s-o-nmatriculezi fara motorul ala de 1.6 din acte. Eu zic s-o inmatriculezi mai inatai, sa nu te trezesti c-ai investit niste bani intr-o masina cu care nu poti sa iesi pe strada.
soare
Multumesc mult,asa e intai sa rezolv cu sesiunea apoi vacanta (sa vedem cati bani pleaca si pe acolo) si prin septembrie ma duc sa o inmatriculez pe bulgaria baiatul a vandut motorul de saptar dar mi a promis ca mi aduce un m5 din 94 in 2500 de euro din anglia ,om vedea ce probleme mai apar pana atunci ,sa vad cat ma jumulesc astia la spiru dar oricum multumesc si concluziile sunt urmatoarele am sa pun motor mare pe el ori 6 linie ori v8 44 in timp ca trebuie multi bani pt astfel de proiecte si acuma nu prea este timp de figuri e criza smile.gif
fmi03
rezultate ceva?
soare
pai nu sau mai intamplat prea multe ca in septembrie am vandut is cuiva de pe forum si mi pare rau ca nu mai stiu cum il cheama apoi am luat un e38 ,apoi un e30 316 din 91 intre timp le am vandut pe amandoua si e38 si e30,mi am luat din nou un e38 l am vandut si nu am putut sa renunt la prima dragoste si am trecut la e30 cabrio din 92 care e postat la masina mea .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.